طراحی شیائومی Xiaomi 12S Pro فاش شد. بیا ببین!!

طراحی شیائومی Xiaomi 12S Pro فاش شد. بیا ببین!! طراحی شیائومی 12 اس پرو به طور رسمی قبل از عرضه در 4 جولای  13 تیر ماه منتشر شد
اوایل امروز، شیائومی تاریخ عرضه سری Xiaomi 12S را اعلام کرد. گوشی های هوشمند پریمیوم آینده اولین گوشی های
طراحی شیائومی Xiaomi 12S Pro فاش شد. بیا ببین!!

طراحی شیائومی Xiaomi 12S Pro فاش شد. بیا ببین!!

طراحی شیائومی 12 اس پرو به طور رسمی قبل از عرضه در 4 جولای  13 تیر ماه منتشر شد
اوایل امروز، شیائومی تاریخ عرضه سری Xiaomi 12S را اعلام کرد. گوشی های هوشمند پریمیوم آینده اولین گوشی های این شرکت چینی با دوربین هایی خواهند بود که با همکاری سازنده دوربین آلمانی لایکا ساخته شده اند.
بیشتر بخوانید:
چند ساعت بعد، مدیر عامل شرکت اکنون طراحی یکی از این گوشی ها را فاش کرده است.
طراحی شیائومی Xiaomi 12S Pro
لی جون، مدیرعامل شیائومی، رندری از شیائومی 12 اس پرو را در Weibo به اشتراک گذاشته است. گوشی موجود در تصویر شبیه به تصویر واقعی گوشی هوشمند مذکور در ماه گذشته است.
این بدان معناست که شیائومی 12 اس پرو از نظر طراحی مشابه شیائومی 12 پرو خواهد بود. تنها تفاوت، حضور برند «لایکا» در این دوربین خواهد بود.
در حال حاضر، ما جزئیات روشنی در مورد سیستم دوربین در تلفنی که هنوز عرضه نشده است، نداریم. با این حال، گفته می شود که از همان آرایه دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی بهره می برد.
طراحی شیائومی Xiaomi 12S Pro
در این صورت، مشارکت لایکا تنها منجر به پردازش نرم افزاری در این گوشی می شود. علاوه بر این، طبق گزارش‌های قبلی، شیائومی 12 اس پرو در نسخه‌های Qualcomm Snapdragon 8 Plus Gen 1 و Mediatek Dimensity 9000 (یا Plus) عرضه خواهد شد.
نسخه قبلی از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند، در حالی که نسخه دوم به شارژ سریع 67 واتی محدود می شود. انتظار می‌رود که مدل کوالکام در پیکربندی‌های حافظه 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی، 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی و 12 گیگابایتی + 512 گیگابایتی عرضه شود.
در حالی که نسخه Mediatek با حافظه 128 گیگابایتی در دسترس نخواهد بود. ما مشتاقانه منتظریم تا قبل از معرفی رسمی شیائومی در 4 جولای  13 تیر ماه ، اطلاعات بیشتری در مورد سری 12S شیائومی بدانیم.
طراحی شیائومی Xiaomi 12S Pro



ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .