بررسی قطعات شیائومی نوت 8 و نوت 8 پرو

گوشی های شیائومی نوت ۸ و نوت ۸ پرو در میان افراد در دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. این گوشی ها بسیار کاربردی و قدرتمند هستند و بر همین اساس قطعات بکار رفته در آنها از بالاترین درجه کیفیت برخوردار هستند. لازم است تا انواع قطعات شیائومی نوت ۸ را بشناس
بررسی قطعات شیائومی نوت 8 و نوت 8 پرو

بررسی قطعات شیائومی نوت 8 و نوت 8 پرو

معرفی شیائومی نوت ۸ و قطعات آن:

در دنیای وسیع گوشی و تلفن های همراه در دنیا، گوشی های شیائومی نوت ۸ و نوت ۸ پرو از محبوبیت بسیاری در بین افراد برخوردار هستند. ممکن است به دلایل گوناگونی تلفن های همراه برند شیائومی دچار مشکلاتی شوند و در کارکرد قطعات آنها اختلالی ایجاد شود؛ بر همین اساس نیاز است برای تعویض و یا تعمیر قطعات سخت افزاری، قطعات شیائومی نوت ۸ به خوبی شناخته شوند.
قطعات گوشی شیائومی نوت ۸ مانند سایر قطعات گوشی های هوشمند می باشد. در واقع تفاوت چندانی میان قطعات این گوشی و گوشی های دیگر نمی باشد. 
در ادامه‌ی این مقاله سعی داریم نحوه تهیه قطعات گوشی شیائومی نوت ۸ و نوت ۸ پرو و همچنین لیست کاملی از تمامی قطعات گوشی های نوت ۸ را ارائه دهیم.
 
گوشی های هوشمند شیائومی از قطعات و تجهیزات بسیار زیادی تشکیل شده اند.

فاکتور های مهم برای انتخاب بهترین قطعات گوشی شیائومی نوت ۸:

در هنگام تعویض قطعات گوشی های تلفن همراه باید به چندین فاکتور مهم توجه نمایید تا بهترین قطعات را برای گوشی خود انتخاب کنید. در نظر گرفتن این موارد باعث می شود تا گوشی شما از خرابی ها احتمالی بعدی و آسیب های جدی در امان بماند.
نوع برند قطعات گوشی: همواره برند ها و شرکت های معتبر و شناخته شده ای هستند که؛ قطعات جایگزین با کیفیت و مورد اعتماد را تولید می کنند. بهتر است در هنگام خرید و جایگزینی انواع قطعات شیائومی نوت ۸ پرو، و قطعات گوشی شیائومی نوت ۸ به نوع برندی که آن قطعه را تولید می کند، دقت کنید.
رده بندی درجه کیفیت: معمولا قطعات جایگزینی که برای گوشی های تلفن همراه ساخته می شوند؛ در سه رده‌ی عالی، متوسط و ضعیف قرار می گیرند. بهتر است در هنگام انتخاب نوع قطعه جایگزین برای تلفن همراه خود، بهترین قطعه با درجه کیفیت بالا را انتخاب کنید.
 
بهتر است در هنگام تهیه قطعات شیائومی نوت 8 به کیفیت آنها توجه بسیار شود.

معرفی انواع قطعات شیائومی نوت ۸:

قطعات سخت افزاری گوشی های شیائومی نوت ۸ و نوت ۸ پرو، از انواع مختلف ریز و درشتی ساخته شده اند. شناخت هر کدام از این قطعات و همچنین شناخت کیفیت آنها تاثیر بسیار مثبتی در هنگام تعویض آنها دارد. در ادامه تمام قطعات موجود در گوشی های شیائومی نوت ۸ و نوت ۸ پرو را معرفی می کنیم.
برد اصلی: این بخش از مهمترین و اصلی ترین قطعات شیائومی نوت ۸ پرو و قطعات گوشی شیائومی نوت ۸ می باشد. وظیفه این بخش کنترل پردازش بخش مرکزی تلفن همراه می باشد. برد اصلی یا مادر ارتباط پردازشگر مرکزی با سایر بخش های تلفن همراه را برقرار میکند. 
هارد: از دیگر قطعات اصلی که وجود آنها در گوشی های شیائومی نوت ۸ و نوت ۸ پرو و همچنین سایر گوشی ها ضرورت دارد، هارد می باشد. هارد به عنوان حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی در گوشی ها قرار میگیرد. 
گلس تاچ: این قطعه در دسته قطعات محافظ برای انواع گوشی های شیائومی نوت ۸ و نوت ۸ پرو می باشد. وجود این قطعه بر روی گوشی از صفحه تاچ محافظت می کند. گلس تاچ در برابر گلس های معمولی مقاوم تر می باشد.
بازر: بازر یا همان اسپیکر و بلندگو در گوشی های شیائومی می باشد. در صورت خرابی و یا وجود مشکلی برای این قطعه در گوشی های شیائومی نوت، می توانید به راحتی و با قیمت مناسب این قطعه را تعویض کنید.
 
نمایی از بازر (اسپیکر) گوشی های شیائومی نوت 8
کانکتور یا سوکت شارژ: این قطعه در تمامی تلفن های هوشمند، نقش مهمی را ایفا می کند. در واقع خرابی و یا ایجاد مشکلی در این بخش، تمامی فعالیت گوشی را مختل می کند. 
باتری اصلی: همانطور که میدانید باتری ها از مهمترین قطعات شیائومی نوت ۸ و سایر تلفن های هوشمند می باشند. 
سنسور اثر انگشت: سنسورهای اثر انگشت از بخش ها و قطعات اصلی داخلی گوشی های هوشمند می باشند. وجود این قطعه، استفاده از سنسورهای لمسی در گوشی های شیائومی را امکان پذیر می کند.
علاوه بر بخش ها و قطعات معرفی شده بالا، قطعات دیگری مانند تاچ و ال سی دی، درب پشت گوشی های شیائومی، فلت پاور، برد شارژ، شیشه دوربین و .... در گوشی های شیائومی نوت ۸ و نوت ۸ پرو بکار گرفته می شوند.

نحوه تهیه قطعات شیائومی نوت ۸: 

برخی از افراد تصور می کنند که یافتن قطعات اصلی و با کیفیت گوشی های شیائومی نوت ۸ و نوت ۸ پرو کار دشواری است؛ اما این تصور اشتباه است؛ زیرا می توانید به راحتی در انواع فروشگاه های لوازم جانبی گوشی و یا همچنین وب سایت های فعال در این حوزه مانند وب سایت (mifixpart.com) انواع قطعات مورد نیاز گوشی های نوت ۸ را بیابید. 
برای تهیه قطعات شیائومی نوت ۸ پرو میتوانید به همان مراجعی که دارای قطعات گوشی شیائومی نوت ۸ می باشند، مراجعه کنید. در واقع قطعات هر دو نوع این گوشی یکسان می باشند. 
سوالی که ذهن بسیاری از افراد را برای تهیه قطعات گوشی شیائومی نوت ۸ به خود مشغول کرده است، این است که آیا می توان به راحتی این قطعات را در ایران و به صورت اورجینال تهیه کرد؟ پاسخ این سوال مثبت است، اما باید این قطعات را از مراکز معتبری خریداری و تهیه نمایید که قطعات اصل را بفروش میرسانند. 
 
بهتر است در هنگام تهیه قطعات گوشی شیائومی نوت 8 از وبسایت های آنلاین معتبر خریداری کنید.

برند قطعات شیائومی نوت ۸:

علاوه بر فاکتورها و مواردی که ذکر شد، باید به برند قطعات در هنگام خریداری نیز توجه کنید. معمولا تنها چندین برند قدرتمند و معتبری وجود دارند، که انواع قطعات گوشی های شیائومی را تولید می کنند. بهتر است در هنگام خرید و تهیه قطعات و ابزار جانبی به نوع برند و کیفیت آنها توجه کنید تا قطعات از درجه پایین نباشند. 

انتخاب مرجع معتبر تهیه قطعات شیائومی نوت ۸:

این موضوع بسیار مهم است که برای تهیه و جایگزین کردن قطعات گوشی شیائومی نوت ۸ و نوت ۸ پرو از مراجع و یا فروشگاه های معتبر استفاده کنید. فروشگاه های آنلاین معتبر (mifixpart.com) بسیاری وجود دارند؛ که انواع قطعات شیائومی نوت ۸ را عرضه می کنند که این قطعات دارای بالاترین کیفیت هستند. 
در آخر باید این موضوع را نیز خاطر نشان کرد که؛ بهتر است در هنگام خرابی و یا آسیب دیدن قطعات و ابزار داخلی گوشی، به یک تعمیرکار ماهر و کاربلد مراجعه کنید تا؛ کار تعویض قطعات را برای شما انجام دهد. 
ضمنا تشخیص قطعات اصل و یا با کیفیت بالا توسط شما کار سخنی است و بهتر است این قطعات را از فروشگاه ها و مراکز
معتبر خریداری نمایید.

شما نظرتون چیه؟ زیر همین مقاله با دیگران به اشتراک بگذارید.

در صورت هرگونه سوال در فرم نظر سنجی زیر همین مقاله مطرح کنین.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .