شیائومی نسل جدید روبو داگ، CyberDog 2 را معرفی کرد!

شیائومی نسل جدید روبو داگ، شیائومی CyberDog 2 را معرفی کرد! Xiaomi CyberDog 2 نسل بعدی سگ ربات هوشمند CyberDog شیائومی است. بسیاری از محصولات جدید (Xiaomi MIX FOLD 3، Xiaomi Pad 6 Max، Xiaomi Smart Band 8 Pro و CyberDog 2) توسط Lei Jun با رویداد
شیائومی نسل جدید روبو داگ، CyberDog 2 را معرفی کرد!

شیائومی نسل جدید روبو داگ، شیائومی CyberDog 2 را معرفی کرد!

مشخصات، قیمت و موارد دیگر Xiaomi CyberDog 2

دو سال پیش، شیائومی اولین سگ روبوی هوشمند خود را با نام Xiaomi CyberDog معرفی کرد. با ترکیب هوش، ویژگی‌های واقعی و یک اکوسیستم منبع باز مشترک، سگ رباتیک هوشمند Xiaomi CyberDog پیشرفت‌هایی را  می‌کند که به طور بالقوه نحوه تعامل ما با فناوری رباتیک را تغییر می‌دهد. 

نسل اول Xiaomi CyberDog آنطور که در آن زمان گفته می شد شبیه سگ نبود. اما با CyberDog 2، طراحی کاملاً بازسازی شده و شکل یک دوبرمن را به خود گرفته است. این ربات-سگ کوچکتر از نسل قبلی، در واقع به اندازه یک دوبرمن است. 

اما از نظر وزن مشابه نیستند، فقط 8.9 کیلوگرم. Xiaomi CyberDog 2 دارای اندازه جمع و جور است و به درایور CyberGear Micro مخصوص شیائومی مجهز شده است.

cyberdog-2

Xiaomi CyberDog 2

میکرو محرک های CyberGear که در داخل توسط شیائومی ساخته شده اند، تحرک ربات را بهبود می بخشد. به این ترتیب، CyberDog 2 می تواند مانورهای پیچیده تری مانند چرخش های مداوم به عقب و بازیابی سقوط را انجام دهد. این سگ ربات که دارای 19 حسگر بینایی، لمسی و شنوایی است، دارای سیستم تصمیم گیری نیز می باشد. 

البته، Xiaomi CyberDog 2 می تواند همه این کارها را با اطلاعات سنسورها و دوربین های داخلی انجام دهد. شیائومی CyberDog 2 همراه با ویژگی هایی مانند پایداری پویا، بازیابی پس از سقوط و سرعت دویدن 1.6 متر بر ثانیه، ظاهر و تحرکی واقعی را ارائه می دهد.

cyberdog-2

cyberdog-2

cyberdog-2

Xiaomi CyberDog 2 با قیمتی در حدود 1789 دلار در دسترس خواهد بود که قیمتی ایده آل برای چنین محصولی با تکنولوژی بالا است. در نتیجه، این کار واقعا قابل تحسین است زیرا شیائومی همچنان جایگاه خود را در خط مقدم عصر فناوری حفظ می کند.
نظر شما در مورد Xiaomi CyberDog 2 چیست؟
فراموش نکنید که در زیر نظر دهید و منتظر اطلاعات بیشتر باشید.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .