تست عملکرد Redmi K60 Ultra

تست عملکرد Redmi K60 Ultra تحت آزمایش عملکرد قرار گرفت و نتایج بسیار امیدوار کننده ای را نشان داد. شیائومی چند روز پیش از برخی مشخصات گوشی Redmi K60 Ultra رونمایی کرد اما این گوشی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است.
تست عملکرد Redmi K60 Ultra

تست عملکرد Redmi K60 Ultra ، تست عملکرد Redmi K60 Ultra: Dimensity 9200+

نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 2 عملکرد بهتری دارد، اما یک نکته وجود دارد.

توسط Kadir Can Akıncı

تست عملکرد Redmi K60 Ultra

Redmi K60 Ultra performance test

Redmi K60 Ultra تحت آزمایش عملکرد قرار گرفت و نتایج بسیار امیدوار کننده ای را نشان داد. شیائومی چند روز پیش از برخی مشخصات گوشی Redmi K60 Ultra رونمایی کرد اما این گوشی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است.

بررسی شیائومی پوکو F4: گوشی هوشمند عالی

بررسی گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12 5G

معرفی گوشی بلک شارک ۵ پرو شیائومی

تیزرها تایید می کنند که Poco M6 اتصال 5G خواهد داشت

ما مشخصات کلیدی گوشی را می دانیم اما جزئیات بیشتر مانند مشخصات کامل دوربین، قابلیت های دوربین و طراحی گوشی هنوز یک راز است.

Redmi K60 Ultra در حال تست عملکرد است

Redmi K60 Ultra مجهز به چیپست MediaTek Dimensity 9200+ است که به عنوان قدرتمندترین چیپست برند MediaTek شناخته شده تا به امروز است و عملکرد چشمگیری را ارائه می دهد. با این حال، این تنها Dimensity 9200+ نیست که به قدرت Redmi K60 Ultra کمک می کند، تراشه Pixelworks X7 همچنین در هنگام اجرای یک برنامه گرافیکی فشرده به تلفن کمک می کند.

Pixelworks X7 به‌عنوان یک پردازنده بصری عمل می‌کند که می‌تواند تصاویر روی صفحه را ارتقا دهد و FPS را در طول بازی با روش درون‌یابی افزایش دهد. تراشه Pixelworks X7 همچنین بار پردازنده گرافیکی را کاهش می‌دهد و از خنک‌تر شدن گوشی در حین کارهای سنگین اطمینان می‌دهد.

Redmi K60 Ultra

تست عملکرد Redmi K60 Ultra

آخرین به‌روزرسانی شیائومی نشان می‌دهد که تراشه X7 در حال حاضر با 30 بازی و 101 برنامه سازگار است و انتظار می‌رود پشتیبانی از تراشه Pixelworks X7 در طول زمان افزایش یابد.

MediaTek Dimensity 9200+ در مقابل Snapdragon 8 Gen 2

Redmi K60 Ultra کارآمدتر اجرا می‌شود و عملکرد بالاتری نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 2 در سرعت‌های ساعت پایین ارائه می‌دهد، اما وقتی گوشی‌ها را با بار سنگین تست می‌کنیم، اسنپدراگون 8 نسل 2 همچنان برتری خود را حفظ می‌کند.

نمودار زیر نشان می دهد که هر چیپست از نظر مصرف انرژی و عملکرد چقدر خوب عمل می کند. هر چیپست با یک منحنی رنگ متفاوت نشان داده می شود. قهوه ای برای اسنپدراگون 8 نسل 2، خاکستری برای Dimensity 9200+ و قرمز برای اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1.

تست عملکرد Redmi K60 Ultra

کارایی و عملکرد چیپست

هر چه منحنی ها به گوشه سمت چپ بالای نمودار نزدیکتر باشند، چیپست ها کارآمدتر هستند. در ابتدای آزمایش، Dimensity Dimensity 9200+ پیشتاز است، اما با افزایش فرکانس‌ها ، اسنپدراگون 8 نسل 2 حرف اول را می‌زند. نکته دیگری که در نمودار مشاهده می کنیم این است که Dimensity 9200+ در هر مرحله از تست عملکرد بهتری نسبت به Snapdragon 8 + Gen 1 دارد . به نظر می رسد که مدیاتک ظاهراً بسیار سخت کار می کند.

تست عملکرد Redmi K60 Ultra

Redmi K60 Ultra – Pixelworks X7

در اینجا تصویری وجود دارد که تراشه X7 را در عمل نشان می دهد. وقتی عمیق‌تر به جزئیات عکس نگاه می کنید، به نظر می‌رسد که ظاهراً از یک قطعه گران‌قیمت استفاده شده است، اما با وجود کارایی عملکردی که به ارمغان می‌آورد، ما فکر می‌کنیم تراشه X7 کار بسیار خوبی را انجام می‌دهد. با کمک هوش مصنوعی، تراشه X7 به GPU کمک می کند تا انرژی کمتری مصرف کند و گوشی خنک تر کار کند.

نتایج بنچمارک Dimensity 9200+

Redmi K60 Ultra در تست Wild Life Extreme امتیاز 4004 را به دست آورد و در تست Wild Life Extreme Stress به ثبات 85 درصدی دست یافت. این عملکرد احتمالاً کاربران قدرتمند را راضی می کند.

Redmi K60 Ultra 3D MARK

Redmi K60 Ultra هنوز معرفی نشده است، اما نتایج تست کاملا امیدوارکننده به نظر می رسد. اگر از Redmi K60 Ultra هیجان زده اید، هم خبر خوب و هم بد داریم. این گوشی در انحصار بازار چین خواهد بود اما با نام Xiaomi 13T Pro در سطح جهانی عرضه خواهد شد. در حالی که برند گوشی ممکن است متفاوت باشد، آنچه واقعا مهم است عملکردی است که ارائه می دهد.

انتظار می رود Redmi K60 Ultra به زودی در چین معرفی شود، در حالی که انتظار می رود شیائومی 13T Pro در ماه سپتامبر عرضه شود . این زمان ممکن است برخی از کاربران بی حوصله را که مشتاقانه منتظر عرضه جهانی تلفن هستند ناامید کند.

خبر خوب این است که انتظار می رود Xiaomi 13T Pro از نظر قابلیت های دوربین بهتر از Redmi K60 Ultra باشد. ممکن است فکر کنید هر دو گوشی دقیقا یکسان هستند اما تفاوت های جزئی با هم دارند. اگرچه هنوز جزئیات خاصی در دسترس نیست، اما با اطمینان می توان گفت که سیستم های دوربین Redmi K60 Ultra و Xiaomi 13T Pro با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

37 کشوری که شیائومی محصولات خود را در آن به فروش می رساند

مطالعه بیشتر

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .