تیزرها تایید می کنند که Poco M6 اتصال 5G خواهد داشت

تیزرها تایید می کنند که Poco M6 اتصال 5G خواهد داشت. Poco M5 در تمام نمونه های خود از جمله M5 یک تلفن فقط 4G بود. Poco M6 در آینده از 5G پشتیبانی خواهد کرد - این مستقیماً توسط Himanhsu Tandon، مسئول Poco و Xiaomi ارائه می شود.
تیزرها تایید می کنند که Poco M6 اتصال 5G خواهد داشت

تیزرها تایید می کنند که Poco M6 اتصال 5G خواهد داشت

The teasers confirm that the Poco M6 will have 5G connectivity

توسط پیتر

The teasers confirm that the Poco M6 will have 5G connectivity

Poco M5 در تمام نمونه های خود از جمله M5 یک تلفن فقط 4G بود. Poco M6 در آینده از 5G پشتیبانی خواهد کرد - این مستقیماً توسط Himanhsu Tandon، مسئول Poco و Xiaomi ارائه می شود.

بررسی شیائومی پوکو F4: گوشی هوشمند عالی

بررسی گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12 5G

معرفی گوشی بلک شارک ۵ پرو شیائومی

شیائومی 13 بهترین گوشی شیائومی در سال 2023

این اولین گوشی 5G این سری نخواهد بود. در واقع، M5 یک استثنا بود زیرا هر دو سری M3 و M4 مدل های 5G را در رده های خود داشتند. با این حال، هیچ صحبتی در مورد اینکه چه چیپست اتصال نسل بعدی را به ارمغان خواهد آورد، وجود ندارد.

جزئیاتی شبیه ابن، نزدیک به روز راه اندازی منتشر خواهد شد. در حال حاضر ما فقط می‌توانیم به نصب دوربین دوگانه روی یک دوربین مسطح اشاره کنیم که به M4 نزدیک‌تر است تا M5 (که به سبک ویزور برجسته بود).

Poco M6 دارای اتصال 5G خواهد بود

Poco M4 5G در اوایل سال 2022 در هند با قیمت 13000 روپیه برای یک واحد 4/64 گیگابایتی عرضه شد و از طریق Flipkart فروخته شد. مدل Poco M5 با قیمت 12500 روپیه برای یک واحد 4/64 گیگابایتی بود و در اواخر سال 2022 وارد بازار شد. ما انتظار داریم که Poco M6 در آینده در همان رنج قیمتی باقی بماند که سری M مقرون به صرفه است (زیر X میان رده و F پرچمداران).

منبع

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .