رفع مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی

رفع مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی
برای آشنایی با علت خاموش شدن گوشی شیائومی مطالعه این مطلب را از دست ندهید.
Fixed the problem of turning off the Xiaomi phone
وجود این دو پارامتر جذاب موجب می‌شود که خیلی از مردم برای خرید این گوشی‌ها ترغیب شوند.
رفع مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی

رفع مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی

Fixed the problem of turning off the Xiaomi phone

گوشی‌های شیائومی گوشی‌هایی با ظاهر زیبا و امکانات عالی هستند. وجود این دو پارامتر جذاب موجب می‌شود که خیلی از مردم برای خرید این گوشی‌ها ترغیب شوند. البته کار کردن با گوشی‌های شیائومی کاملا بدون نقص و ایراد نبوده و کاربران مشکلاتی را در این باره مطرح می‌کنند.

یکی از این مشکلات، مشکل خاموش شدن ناگهانی گوشی یا خاموش شدن خودکار گوشی شیائومی است که در این مقاله قصد داریم در رابطه با آن با شما صحبت کنیم. خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. حتی تعدادی از کاربران مشکل خاموش و روشن شدن پشت سر هم گوشی‌های موبایل شیائومی را گزارش کرده‌اند.

این اتفاق ممکن است دلایل نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی داشته باشد. در این مقاله در رابطه با علت خاموش شدن گوشی شیائومی و رفع این مشکل با شما صحبت خواهیم کرد.

علت خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی نوت 9، علت خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو m3،

روشن نشدن گوشی شیائومی، علت خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی نوت 8، خاموش شدن خودکار گوشی شیائومی،

خاموش شدن گوشی هنگام بروزرسانی، خاموش شدن گوشی هنگام اتصال شارژر و مطالب مفید دیگر در سایت می فیکس پارت، پخش کننده قطعات شیائومی در تهران پاساژ علاالدین

دلایل و علت خاموش شدن گوشی موبایل شیائومی


در رابطه با علت خاموش شدن گوشی شیائومی باید بگوییم که این مسئله ممکن است به دلایل مختلفی رخ داده باشد. از جمله قسمت‌های سخت افزاری که می‌توان به عنوان بیشترین علت خاموش شدن گوشی شیائومی از آن یاد کرد می‌توانیم به بخش پاور مدار برد چاپی یا PCB اشاره کرد. البته اشکال در این بخش، تنها علت ایجاد کننده مشکل سخت افزاری خاموش شدن خودکار گوشی شیائومی نیست. در بخش نرم افزاری هم می‌توان علل مختلفی را برای این مشکل مطرح کرد.

علت خاموش شدن گوشی شیائومی در بخش نرم افزاری معمولا به مشکلاتی از جمله تنظیمات نادرست گوشی، کاهش حافظه، باگ‌های سیستم عامل و... برمی‌گردد.

لینک های مهم:

نحوه حل مشکل داغ شدن گوشی شیائومی

چگونه از گوشی خود مراقبت کنیم؟

تاچ ال سی دی شیائومی

گلس تاچ و گلس تعمیراتی

قطعات شیائومی  ، پخش قطعات شیائومی ، تعمیر گوشی شیائومی 

تنظیمات اشتباه گوشی موبایل شیائومی

با اعمال یک تنظیم نادرست در گوشی موبایل شیائومی، ممکن است با مشکل خاموش شدن خودکار آن مواجه شوید. یک علت خاموش و روشن شدن گوشی شیائومی می‌تواند تعیین زمانی برای خاموش و روشن شدن دستگاه در قسمت تنظیمات باشد. برای رفع این مشکل بهتر است قسمت تنظیمات یا setting تلفن همراه خود را باز کنید. به قسمت باتری و عملکرد یا Battery & Performance بروید و گزینه Schedule power on/ off را غیر فعال کنید.

داغ شدن بیش از حد گوشی پس از نصب بازی‌های با گرافیک بالا و حجم زیاد

چنان چه بازی نصب شده توسط شما با ویژگی‌های سخت افزاری تلفن همراه شما تناسبی نداشته باشد به گوشی موبایل شیائومی شما فشار بسیار زیادی وارد خواهد شد. این فشار ممکن است به قسمت پردازنده یا باتری تلفن همراه شما وارد شده و افزایش دمای باتری و داغ شدن بیش از حد گوشی موبایل شما را به همراه داشته باشد. در این حالت تلفن همراه شما به طور اتوماتیک خاموش خواهد شد و شما را با مشکل مواجه می‌کند.

خاموش شدن گوشی شیائومی بعد از آپدیت

با توجه به این که هیچ سیستم عاملی کاملا ایده‌آل ساخته نمی‌شود و سیستم عامل تلفن‌های مختلف ممکن است باگ‌ها و مشکلات مختلفی را داشته باشند، گاه یک آپدیت ساده یا برگرداندن تلفن همراه به تنظیمات کارخانه می‌تواند موجب رفع مشکل خاموش شدن گوشی موبایل شیائومی شما شود.

کاهش و کمبود حافظه

اگر عکس‌ها، فایل‌ها و اطلاعات مختلفی را بیش از حد در تلفن همراه خود ذخیره کرده باشید، تلفن شما فضای مورد نیاز خود برای پردازش اطلاعات را از دست خواهد داد و هنگ می‌کند. در این حالت گوشی شیائومی برای حل این مشکل و درآمدن از این وضعیت، به صورت خودکار خاموش می‌شود تا فضای مورد نیاز را تامین کند. به همین دلیل است کاه کاهش و کمبود حافظه را می‌توان به عنوان یک علت خاموش شدن گوشی شیائومی در نظر گرفت.

نصب نرم افزارهای نامعتبر

گاه پیش می‌آید که شما نرم افزارهای نامعتبر یا Unknown Apps را از منابع غیر معتبری به‌جز استورهای معتبر اندروید دانلود می‌کنید. این برنامه‌ها در روند کار کردن گوشی شما اختلال ایجاد می‌کنند یا موجب می‌شوند که تلفن همراه شما به شکل نامتعارفی باتری خود را مصرف کند. همین مسئله می‌تواند به خاموش شدن گوشی همراه شیائومی منجر شود.

اتصال کانکتور باتری به مین برد

گاه وارد شدن یک ضربه به تلفن همراه یا وارد شدن یک فشار می‌تواند اتصال میان باتری و مین برد گوشی را دچار اشکال کند. در این حالت تمامی ضربات یا فشارهای وارده حتی کوچک می‌توانند گوشی تلفن همراه شما را خاموش کنند. این موضوع می‌تواند در آینده منجر به آسیب‌هایی بدتری شود. برای حل این مشکل و پیشگیری از مشکلاتی که ممکن است در آینده برای تلفن همراه شما رخ دهند، باید گوشی تلفن خود را حتما تعمیر کنید.

خراب شدن باتری گوشی

گاه خاموش شدن مکرر گوشی همراه شیائومی شما به علت آسیب به باتری یا از بین رفتن عملکرد صحیح آن است. در این حالت، شما به ناچار باید باتری تلفن همراه خود را تعویض کنید. البته در مدل‌های جدید گوشی تلفن شیائومی امکان جدا سازی باتری وجود ندارد و برای تعویض باتری، حتما باید به یک فرد کاربلد مراجعه کنید. عدم رفع این مشکل می‌تواند به آسیب‌های جبران ناپذیر مدار تلفن همراه شما منجر شود.

خراب شدن مدار باتری گوشی

چنان‌چه تلفن شما با وجود داشتن شارژ باتری ۳۰ درصد یا کمتر خاموش شود، مدار پاور تلفن همراه شما دچار اشکال شده است. در چنین شرایطی ممکن است گوشی تلفن شما در اثر بازی و در حین شارژ کردن به شدت داغ شده و خاموش شود. یا امکان دارد که گوشی شما پس از داغ کردن و خاموش شدن دیگر روشن نشود. بسته به شدت این مشکل، آسیب به مدار باتری گوشی می‌تواند متفاوت باشد. مسلما لازم است که برای حل چنین مشکلی به یک کارشناس کاربلد مراجعه کنید که در این زمینه اطلاعات مناسبی دارد و از انجام هر گونه اقدام خودسرانه در این باره بپرهیزید.

فروشگاه : می فیکس پارت کامل ترین فروشگاه تامین پخش قطعات شیائومی در ایران پاساژ علاالدین

سخن پایانی

در این مقاله چند علت خاموش شدن گوشی شیائومی را با هم بررسی کردیم. بسته به نوع مشکل شما، راه کارهایی وجود دارد که با امتحان کردن هر کدام می‌توانید ایراد تلفن همراه خود را برطرف کرده و از خاموش و روشن شدن مکرر آن جلوگیری کنید. برای مثال خالی کردن حافظه، پاک کردن حافظه پنهان گوشی، آپدیت، ریست فکتوری، پاک کردن بازی‌های سنگین و نامتناسب با تلفن همراه شما، تعویض باتری و... همه می‌توانند راه‌کارهایی برای رفع علت خاموش و روشن شدن گوشی شیائومی باشند.

فروشگاه : می فیکس پارت کامل ترین فروشگاه تامین پخش قطعات شیائومی در ایران پاساژ علاالدین

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .