شیائومی 13 بهترین گوشی شیائومی در سال 2023

شیائومی 13 بهترین گوشی شیائومی در سال 2023 شیائومی 13، در حال حاضر با سرعت خیره کننده و ویژگی های استثنایی، مناسب کاربرانی است که بهترین کارکرد را از دستگاه های هوشمند خود می‌خواهند.
شیائومی 13 بهترین گوشی شیائومی در سال 2023

شیائومی 13 بهترین گوشی شیائومی در سال 2023

شیائومی 13 بهترین گوشی شیائومی در سال 2023

Xiaomi 13 is the best Xiaomi phone in 2023

شیائومی 13: بهترین گوشی شیائومی یا جادوگر 2023

بهترین گوشی شیائومی یا شیائومی 13 را می توان بهترین گوشی شیائومی در سال 2023 نامید. شیائومی با خط تولید چشمگیر گوشی های هوشمندش سال های متوالی است که در صنعت تلفن همراه موفق بوده است. در مارس 2023، این شرکت آخرین گوشی هوشمند پرچمدار خود را با نام شیائومی 13 معرفی کرد که با سرعت فوق‌العاده و خصوصیات برترش، بازار تلفن همراه را قبضه کرده است. شیائومی 13، بهترین گوشی شیائومی در حال حاضر است که با سرعت خیره کننده و ویژگی های استثنایی، مناسب کاربرانی است که بهترین کارکرد را از دستگاه های هوشمند خود می‌خواهند.

شیائومی 13 بهترین گوشی شیائومی در سال 2023

طراحی و ساخت در بهترین گوشی شیائومی

شیائومی 13 دستگاهی با طراحی شیک و جذاب است که در نگاه اول، شیک بودن و جذابیت را برای کاربر به نمایش می گذارد و قطعا کاربر را مسحور زیبایی بی بدیلش خواهد کرد. این دستگاه دارای بدنه‌ای شبیه به آیفون است که آن را در بین بهترین گوشی‌های اندرویدی جای داده است. با این حال باید گفت که این دستگاه تقریباً با وجود شیک بودن نوآوری خاصی در طراحی انجام نداده است ، با این حال اگر عاشق طرح آیفون هستید مطمئن باشید که از ظاهر این دستگاه خوشتان  می آید و خب در نتیجه  این مدل را به گزینه ای  جذاب برای شما تبدیل خواهد کرد.

بررسی گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12 5G

ابعاد گوشی 152.8 × 71.5 × 8 میلی‌متر است و وزن آن 185 گرم / 189 گرم است. این دستگاه در  هنگام در دست نگه داشتن، در دستان شما ملموس و حسی از حضور را می دهد مثل اینکه ساختار محکمی دارد و جلو و پشت گوشی با شیشه Gorilla Glass Victus تقویت شده است که مقاومت و پایداری آن را افزایش می‌دهد. همچنین این مدل دارای تنوع رنگی مناسبی است، شیائومی 13 در رنگ های مشکی سفید آبی روشن آبی تیره خاکستری سبز سبز نعنایی قرمز زرد و ... تولید شده است.

چرا باید در دوره آموزش تعمیر گوشی موبایل شیائومی شرکت کنم؟ + گارانتی استخدام

برای ثبت درخواست تعمیر کلیک کنین.

نمایشگر

نمایشگر شیائومی 13 یک پنل AMOLED با اندازه 6.36 اینچ و رزولوشنی به اندازه 1080 × 2400 است. نمایشگر شیائومی 13 در مقایسه با نسخه قبلی خود، یعنی شیائومی 12، تقریباً بدون تغییر است. با این حال، شیائومی با توانایی خود برای نمایش رنگ‌های روشن و شاد، همچنین با بسته بندی بسیار شیک و مدرن این دستگاه تصویری به یاد ماندنی از خود را ایجاد کرده است. صفحه نمایش این مدل روشن، واضح و با بازتاب رنگ بی نظیر است که تماشای ویدئوها و بازیها را تبدیل به یک رویای واقعی می کند.

شیائومی 13 بهترین گوشی شیائومی در سال 2023

عملکرد فوق العاده بهترین گوشی شیائومی در سال 2023

سرعت فوق‌العاده شیائومی 13 با حضور چیپ ست Snapdragon 8 Gen 2 از کوالکام امکان پذیر شده است، که مشابه پردازنده‌ای است که در خط گلکسی S23 جدید سامسونگ قرار دارد. این دستگاه در دو نسخه حافظه با حجم 8 یا 12 گیگابایت رم LPDDR5X با ذخیره سازی 256 گیگابایتی UFS 4.0 ارائه می‌شود.

عملکرد گوشی شیائومی 13 سریع و بدون لگ است و توان خود را  در انجام عملکردهای مختلف نشان داده است. برنامه‌ها به سرعت باز می‌شوند و شما در هنگام کار کردن در منوهای گوشی، هیچ گونه لگ یا تند شدن را در دستگاه تجربه نخواهید کرد. این دستگاه را باید مدلی قابل اعتماد نامید و برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی هوشمند همه فن حریف هستند  که به نیازهای مختلف کاربران خود پاسخ دهد، مناسب است.

دوربین

دوربین شیائومی 13 یکی از ویژگی‌های برجسته این مدل است. این دستگاه دارای یک دوربین پشتی 50 مگاپیکسل (عریض) + 10 مگاپیکسل (تله‌فوتو) + 12 مگاپیکسل (اولتراواید) است که تصاویر شگفت‌انگیزی با جزئیات و دقت رنگی بی‌نظیری ارائه می‌دهد. دوربین لایکا شیائومی 13، قابلیت عکاسی با کیفیت حرفه‌ای را دارد که با برخی از بهترین دوربین‌های موجود در بازار رقابت می‌کند. دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی آن هم عکس‌های واضح و شفافی را برای سلفی‌ها و تماس‌های ویدئویی ایجاد می کند.

عمر باتری

شیائومی 13، با باتری 4،500 میلی آمپرساعتی تأمین می‌شود که با مصرف متوسط،  برای تمام روز جواب گو است . این دستگاه شارژ سریع 67 واتی را پشتیبانی می‌کند که می‌تواند گوشی را از ۰ تا ۱۰۰٪ در ۳۵ دقیقه شارژ کند. همچنین باتری شیائومی 13  در حالت استندبای هم به خوبی عمل می‌کند و می‌تواند تا ۵ روز در حالت آماده به کار باشد. این باتری می‌تواند با استفاده از تکنولوژی مدیریت مصرف انرژی شیائومی، که به عنوان "سیستم بهینه سازی مصرف انرژی" شناخته می‌شود، مصرف باتری را به حداقل برساند.

امنیت

شیائومی 13 دارای یک حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه است که به طور کلی برای تأیید هویت کاربر استفاده می‌شود. این حسگر اثر انگشت، بسیار سریع و قابل اعتماد است و به طور معمول به سرعت دستگاه را باز می‌کند. علاوه بر این، این دستگاه دارای تکنولوژی تشخیص چهره است که به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از چهره خود دستگاه را باز کنید.

قیمت

اگر به دنبال یک گوشی میان رده با قیمت مناسب هستید که هم طراحی قابل توجه و هم عملکرد عالی داشته باشد و از نظر قیمتی مناسب باشد  باید گفت که شیائومی 13 با قیمتی مناسب در بازار عرضه می شود که به طور قطع با توجه به مشخصات و عملکرد برتر این دستگاه، به عنوان یک گوشی هوشمند پرچمدار، مناسب و قابل قبول به نظر می‌رسد. می توانید این موضوع را در مقایسه با سامسونگ گلکسی اس 23 هم ببینید.

شیائومی 13 بهترین گوشی شیائومی در سال 2023

مقایسه شیائومی 13 و گلکسی اس 23

یکی از گوشی های نزدیک و هم رده با شیائومی 13 را باید گلکسی اس 23 سامسونگ دانست، با این حال دلایل ترجیح شیائومی 13 یا گلکسی اس 23 می تواند موارد زیر باشد:

دلایلی برای در نظر گرفتن شیائومی 13:

1-عمر باتری 12% بیشتر (38:16 ساعت در مقابل 34:17 ساعت) 2-دوربین پشتی با زوم اپتیکال 3.2 برابر 3-پشتیبانی از شارژ بالاتر (67 وات در برابر 25 وات) 4- باتری با ظرفیت 600 میلی آمپر بیشتر: 4500 در برابر 3900 میلی آمپر 5-عملکرد 12% بهتر در بنچمارک AnTuTu (1280K در برابر 1139K) 6- ضبط حرکت کند با سرعت کند 1920 فریم در ثانیه 7-دارای پورت مادون قرمز داخلی

دلایلی برای در نظر گرفتن سامسونگ گلکسی S23:

1- وزن 21 گرم کمتر 2- دوربین جلویی قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K را دارد.

 نتیجه‌گیری

شیائومی 13 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند در بازار است و با توجه به مشخصات برتر، طراحی زیبا، قابلیت‌های عالی و قیمت مناسب، برای کاربرانی که به دنبال یک دستگاه هوشمند با عملکرد قوی هستند، توصیه می‌شود. همچنین اگر شیفته طراحی آیفون هستید ولی به دنبال خرید آیفون نیستید این گوشی می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

منابع مورد استفاده: 

techradar

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .