بررسی گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12 5G

بررسی گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12 5G صفحه نمایش OLED 120 هرتزی عالی 

عمر باتری قابل توجه 

عملکرد مناسب 

دوربین سلفی خوب

نرم افزار غیر شهودی 

دوربین های عقب متوسط 

ساخت ارزان 
بررسی گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12 5G

بررسی گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12 5G

نوشته آنیرون کوپمن

صفحه نمایش OLED 120 هرتزی عالی 

عمر باتری قابل توجه 

عملکرد مناسب 

دوربین سلفی خوب

نرم افزار غیر شهودی 

دوربین های عقب متوسط 

ساخت ارزان 

نظر ما:

اگر بودجه سخت 300 پوندی یا 300 یورویی برای یک گوشی دارید، Note 12 5G یک انتخاب عالی است. با این حال، اگر بخواهید فقط کمی بیشتر هزینه کنید، ارتقاهای سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی در دسترس هستند. 

خط تولید ردمی نوت 12 شیائومی کمتر از هشت مدل مختلف را شامل می شود، اما تنها نیمی از آن ها به اروپا راه یافته اند. 

نوت 12 5G دومین گوشی مقرون به صرفه در این میان است، حتی اگر قیمت 279 پوندی / 299 یورو آن را از تلفن متوسط ​​اقتصادی شما گران تر کند. 

همین الان روی لینک زیر بزن و زندگیتو متحول کن

چرا باید در دوره آموزش تعمیر گوشی موبایل شیائومی شرکت کنم؟ + گارانتی استخدام

برای ثبت درخواست تعمیر کلیک کنین.

در مقایسه با نوت 12 پرو و ​​پرو+ همچنان گران‌تر  است ، زیرا عملکرد، دوربین و شارژ بیشترین ضربه را می‌زند. اما تجربه اصلی آن همچنان چشمگیر است. 

آیا این برای تبدیل شدن به گوشی بعدی شما کافی است؟ این تصمیم به انعطاف پذیری بودجه و تمایل شما برای تحمل برخی کاستی های کلیدی بستگی دارد. در اینجا به بررسی کامل می پردازیم. 

طراحی و ساخت - گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12 5G

پشت پلاستیکی به جای شیشه

سبک و در عین حال بادوام

IP53 و جک 3.5 میلی متری صدا

بارزترین کاهش در نوت 12 5G طراحی آن است. به جای پشت شیشه ای 12 Pro و Pro+، در اینجا باید به پلاستیک بسنده کنید. 

طراحی یکی از نکات کلیدی فروش گوشی های گران قیمت ردمی نوت 12 بود، اما در اینجا اینطور نیست.  

به محض اینکه آن را بردارید، متوجه خواهید شد که این دستگاه ارزان قیمت است. 

با این حال، باید بگویم که شیائومی توانسته است دستگاه را گران‌تر از آنچه هست جلوه دهد. روکش مات از تجمع قابل توجه کثیفی و لکه های اثر انگشت جلوگیری می کند، اما همچنان به پشت آن اجازه می دهد تا در هنگام جذب نور به طور جذابی برق بزند. 

بررسی گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12 5G

دوربین های 5G ردمی نوت 12 شیائومی - گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12 5G

این به ویژه در مدل Forest Green که من آزمایش کردم، مشهود است، که با تغییر زاویه بین رنگ های فیروزه ای و سبز تیره تغییر می کند. ظاهراً عالی به نظر می‌رسد و به تلفن کمک می‌کند تا از بقیه متمایز شود. اما برای چیزی که کمی کمتر جلب توجه می کند، مدل های Onyx Grey و Ice Blue نیز موجود هستند.  

از طریق ماژول دوربین شیشه ای شفاف قابل مشاهده است که فقط کمی از پشت گوشی بیرون زده است. این کمک می کند تا Note 12 5G راحت در دست بماند، به این معنی که لزوماً نیازی به کیس ندارید. یک سیلیکون شفاف در جعبه وجود دارد، اما جذابیت یا محافظ خاصی ندارد.

یک قاب همچنین می تواند بر حسگر اثر انگشت که در دکمه پاور تعبیه شده است تأثیر بگذارد. با اعمال یک مورد، متوجه تلاش های ناموفق و فشارهای تصادفی بیشتری در جیبم شدم. که اکثراً بدون یکی از آن حذف شد و نسبتاً سریع باز می شود. 

تصمیم گیری در برابر شیشه ممکن است طراحی را به خطر بیندازد، اما از دوام سود می برد. لازم نیست نگران شکسته شدن پشت تلفن باشید و مطمئن هستم که در بیشتر سقوط های 1-2 متری جان سالم به در می برد. دستگاه اصلاً احساس سستی ندارد. 

با این حال فقط آن را در آب نریزید. دارای رتبه IP53 به این معنی است که می تواند گرد و غبار و پاشیدن آب را دفع کند، اما نمی تواند برای مدت زمان طولانی غوطه ور شود. اگر می خواهید از آن در حمام یا کنار استخر استفاده کنید، بیشتر مراقب باشید. 

ماژول دوربین 5G ردمی نوت 12 شیائومی - گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12 5G

همچنین لازم به ذکر است که هاپتیک ها. بازخورد ظریف بریده شده می تواند نشان دهد که شما در حال باز کردن قفل تلفن، دریافت پیام یا حتی پیمایش برنامه ها هستید. اما موتور لرزش در Note 12 5G قانع کننده ترین نیست و هیچ راهی برای سفارشی کردن شدت آن وجود ندارد. 

بررسی گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12 5G

با وزن 189 گرم، دستگاه در واقع کمی سنگین‌تر از Note 12 Pro تمام شیشه‌ای است. اما این هنوز هم طبق استانداردهای تلفن مدرن سبک وزن است. 

حتی هنوز یک جک 3.5 میلی متری صدا وجود دارد. شاید تا به حال به هدفون و بلندگوهای بلوتوث تغییر داده باشید، اما داشتن آن گزینه سیمی واقعاً خوب است. 

صفحه نمایش و بلندگو - گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12 5G

صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED Full HD+

نرخ نوسازی 120 هرتز

تک بلندگوی رو به پایین

مگر اینکه واقعاً یک صفحه نمایش خمیده بخواهید، در مورد نمایشگر Note 12 5G هیچ سازش واقعی وجود ندارد. پنل 6.67 اینچی در اینجا OLED است و وضوح 1080×2400 دارد – این دقیقاً مشابه هر دو گوشی گران قیمت Redmi Note 12 است .

بررسی گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12 5G

برخی از تلفن های پریمیوم دارای صفحه نمایش 1440p هستند، اما در دستگاه هایی با این اندازه ضروری نیست. همه چیز واضح و شفاف به نظر می رسد، با OLED کمک می کند تا سیاهی عمیق و کنتراست عالی ارائه دهد. رنگ‌ها غنی و پر جنب و جوش هستند و برای کارهایی مانند مرور وب، تماشای ویدیو یا پیمایش در رسانه‌های اجتماعی ایده‌آل هستند.

شیائومی ردمی نوت 12 5G_front - گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12 5G

مورد دوم زمانی که با نرخ رفرش 120 هرتز ترکیب می‌شود لذت‌بخش است، که باعث می‌شود ناوبری تلفن بسیار روان و پاسخ‌گو باشد. اکثر گوشی های پرچمدار بالاتر از این نمی روند، بنابراین دیدن آن در چنین دستگاه مقرون به صرفه ای عالی است. 

یکی از ویژگی های ممتازی که در اینجا نمی توانید پیدا کنید نرخ تازه سازی پویا است. این مبتنی بر فناوری LTPO است که این صفحه نمایش ندارد، بنابراین شما باید بین 60 هرتز ثابت یا 120 هرتز یکی را انتخاب کنید. اگر واقعاً نیاز به صرفه جویی در عمر باتری نداشته باشید، تنظیم بالاتر را توصیه می کنم. 

امثال HDR10+ و Dolby Vision نیز در نمایشگر Note 12 5G وجود ندارند، اما من متوجه نشدم. صفحه‌نمایش عالی است و یکی از بهترین‌هایی است که روی یک گوشی با این قیمت پیدا می‌کنید. 

دید در فضای باز نیز بسیار خوب است. صفحه نمایش به طرز چشمگیری روشن می شود، و حتی یک "حالت نور خورشید" اختصاصی وجود دارد که ادعا می کند با افزایش روشنایی صفحه نمایش حتی زمانی که سنسور نور خورشید را تشخیص می دهد کمک می کند.

صفحه‌نمایش عالی است و یکی از بهترین‌هایی است که روی یک گوشی با این قیمت پیدا می‌کنید

صفحه نمایش در برخی از حاشیه‌های باریک قرار دارد و حدود 86 درصد از پنل جلویی آن با صفحه نمایش گرفته شده است. اما هنوز یک  آزار دهنده وجود دارد و هیچ هدف خاصی را دنبال نمی کند. 

متأسفانه، تجربه صوتی تقریباً چشمگیر نیست. تنها یک اسپیکر به سمت پایین وجود دارد و در حالت افقی به راحتی توسط انگشتان شما مسدود می شود. 

صدای آن به طور مناسبی بلند می شود، اما بیس ندارد و اغلب صداهای شسته شده است. برای گوش دادن معمولی خوب است، اما نه بیشتر. 

مشخصات و عملکرد

Qualcomm Snapdragon 4 Gen 1 و 4GB RAM

عملکرد مناسب، اما بی عیب و نقص نیست

128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا

بسیاری از گوشی های ردمی از تراشه های مدیاتک استفاده می کنند، اما شیائومی در اینجا کوالکام را انتخاب کرده است. نوت 12 5G مجهز به اسنپدراگون 4 نسل 1 است، چیپست 2022 که به طور خاص برای گوشی های میان رده طراحی شده است. همانطور که از نام گوشی پیداست، 5G داخلی دارد. 

اما انتظار عملکرد عالی را نداشته باشید، به خصوص با 4 گیگابایت رم در فقط مدل بریتانیا و اروپا. برای اکثر موقعیت‌های روزمره خوب است، اما نمی‌تواند از پس برنامه‌های سخت‌گیرانه مانند نرم‌افزار ویرایش ویدیو و بازی‌های پیشرفته برآید. 

شیائومی Redmi Note 12 5G_screen

من برای چند هفته از Note 12 5G به عنوان تلفن اصلی خود استفاده کردم و تجربه ... خوب بود. مرور وب (با تعداد زیادی برگه باز)، برنامه های پیام رسانی، ویدیوهای یوتیوب و گرفتن عکس همگی در دسترس هستند، اما گاهی اوقات کند به نظر می رسد.  

همچنین اغلب هنگام جابجایی بین برنامه ها تردید و لکنت وجود دارد، چیزی که RAM اضافی به آن کمک می کند. احتمال دارد با گذشت زمان بدتر شود، بنابراین باید صبور باشید. 

اما عملکرد به هیچ وجه وحشتناک نیست. این دقیقاً مطابق با آن چیزی است که از یک گوشی با این قیمت انتظار دارید، اگرچه قادر به رقابت با بهترین گوشی های میان رده موجود نیست. 

تست‌های گرافیکی معمول ما روی Note 12 5G اجرا نمی‌شوند، اما سایر تست ها و بنچمارک‌ها نشان می‌دهند که چگونه آن را با گوشی‌هایی که کمی گران‌تر هستند مقایسه می‌کند: 

شما به 128 گیگابایت حافظه داخلی در خارج از چین محدود شده‌اید، اما این همه خبر بد نیست. Note 12 5G از توسعه از طریق کارت microSD تا 1 ترابایت پشتیبانی می کند. این یک خرید خوب است، اما آنها نسبتاً ارزان هستند. 

در کنار 5G، این گوشی همچنین دارای Wi-Fi 5 و بلوتوث 5.1 است. آخرین استانداردها نیز وجود ندارد، اگرچه اتصالات از طریق هر دو در طول زمان آزمایش من قابل اعتماد بودند. 

دوربین و فیلم

دوربین های سه گانه عقب

نتایج ضربه و از دست دادن

لنز سلفی خوب

مانند بسیاری از گوشی های این روزها، Note 12 5G دارای دوربین سه گانه در پشت است. اما بیشتر اوقات، شما دوست دارید با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، f/1.8 عکس بگیرید. کیفیت بسیار بالاتری نسبت به ماکرو 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی دارد و می تواند نتایج واقعاً چشمگیری داشته باشد. 

این تلفن به ویژه برای معماری مناسب است، جایی که معمولاً می‌تواند سوژه را بدون نوردهی بیش از حد پس‌زمینه در فوکوس نگه دارد. در یک روز ابری، توانستم چند عکس بد خلق و خو بگیرم که واقعاً فضای صحنه را تسخیر کرد.  

رنگ‌ها در این نمونه‌ها به‌طور کلی زنده هستند، اما با بیرون آمدن خورشید، این رنگ تغییر کرد. در این شرایط روشن‌تر، پردازش تهاجمی کنتراست و اشباع بسیار بیشتری نسبت به آنچه که وجود داشت، اضافه کرد. نماهای مصنوعی به دست آمده کمی دلپذیرتر هستند، اما بسیار غیر واقعی هستند. 

Xiaomi Redmi Note 12 5G_camera

لنز اصلی با عکس های منظره، مدیریت سایه ها و جزئیات در پیش زمینه به خوبی کار می کند. با این حال، محدوده دینامیکی عالی نیست، چیزی که به محض شروع بزرگنمایی بسیار مشهود می شود. 

بدون لنز تله فوتو، این زوم کاملا دیجیتال است. تا 10 برابر پیش می‌رود، اما هر چیزی بالاتر از 5 برابر بسیار دانه‌دار و تقریباً غیرقابل استفاده است. 

در انتهای دیگر مقیاس، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی میدان دید 118 درجه ای را ارائه می دهد. داشتن چنین انعطاف پذیری فوق العاده ای است، اما افت کیفیت قابل توجه است. جزئیات، دقت رنگ و نوردهی همگی به خطر افتاده اند، تا جایی که ترجیح دادم بیشتر عقب تر بایستم و از دوربین اصلی استفاده کنم. 

با این حال، داستان با لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی متفاوت است. عکس‌های کلوزآپ، به‌ویژه از گل‌ها و گیاهان، سوژه را با جزئیات حفظ می‌کنند و در عین حال تاری جذاب پس‌زمینه را اضافه می‌کنند.

گرفتن عکس‌های عالی امکان‌پذیر است، اما فقط در صورتی که مایل باشید صبور باشید و کادربندی و زاویه‌ها را آزمایش کنید.

بررسی گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12 5G

من برای یک داستان مشابه با حالت پرتره، که به نرم افزار بدون سنسور عمق اختصاصی متکی است، امیدوار بودم. اما تشخیص لبه یک مسئله بزرگ است، بنابراین برای رسیدن به یک نتیجه خوب نیاز به آزمون و خطای زیادی دارد. 

دومی منعکس کننده تجربه دوربین عقب به طور کلی است. گرفتن عکس‌های عالی امکان‌پذیر است، اما فقط در صورتی که مایل باشید صبور باشید و کادربندی و زاویه‌ها را آزمایش کنید. 

دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی به طرز شگفت آوری عالی است. سلفی‌های پر جنب و جوش و با جزئیات ایجاد می‌کند و از تمایل رایج به منفجر کردن آسمان در پس‌زمینه اجتناب می‌کند. حتی حالت پرتره نیز وجود دارد که مسلماً عملکرد بهتری نسبت به لنز اصلی عقب دارد. 

همانطور که از گالری زیر می بینید، دوربین ها کمی ترکیبی هستند: 

1/18

نمونه دوربین 5G شیائومی ردمی نوت 12

Note 12 5G محدود به ویدیوهای 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه است، اما این برای اکثر افراد خوب است. فیلم مناسب به نظر می رسد، اما عدم تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS) به این معنی است که فیلم لرزان است و اغلب با هر حرکت قابل توجهی غیرقابل استفاده است. 

باتری و شارژ

باتری 5000 میلی آمپری

به راحتی حداقل یک روز کامل دوام می آورد

شارژ جامد 33 وات

Note 12 5G به یک باتری بسیار قابل احترام 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. این با بسیاری از گوشی های هوشمند این روزها مطابقت دارد، اگرچه عمر باتری قطعا بالاتر از حد متوسط ​​است. 

حتی با تنظیم صفحه نمایش روی 120 هرتز، روشنایی بالا و موقعیت مکانی روشن، من به طور مداوم روز را با شارژ اضافی به پایان می بردم. می‌توانید با اطمینان تمام روز از این تلفن استفاده کنید، بدون اینکه نگران این باشید که نزدیک‌ترین پریز برق کجاست. 

می توانید با اطمینان تمام روز از این تلفن استفاده کنید بدون اینکه نگران باشید نزدیکترین پریز برق کجاست

در خانه، می‌توانستم بین شارژها تا بیش از 48 ساعت کشش داشته باشم. اکنون این قابل توجه است. 

تست باتری PCMark به طور کامل این موضوع را منعکس نمی کند، اگرچه زمان 10 ساعت و 25 دقیقه بسیار مناسب است. این دستگاه وظایف دنیای واقعی را با 200 نیت تقریباً معمولی شبیه‌سازی می‌کند، اما زمان واقعی صفحه تقریباً نصف آن است.

بررسی گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 12 5G

هنگامی که به شارژ نزدیک می شوید، شیائومی یک آداپتور 33 واتی در جعبه دارد. بسیار کندتر از Note 12 Pro (67W) و 12 Pro+ (120W) است ، اما هنوز اصلا بد نیست. 

شیائومی ردمی نوت 12 5G_usb c

همانطور که انتظار می رود، شارژ از طریق USB-C انجام می شود

شارژ کامل حدود 70 دقیقه طول می کشد. شارژ بی سیم وجود ندارد، اما با این قیمت به راحتی می توان قبول کرد. 

بروز رسانی نرم افزار

MIUI 14 نسبت به اندروید 12

ترفندهای زیادی برای تجربه کاربری

سه سال به روز رسانی اندروید، چهار سال به روز رسانی امنیتی

نوت 12 5G از پوسته MIUI 14 شیائومی استفاده می کند، اما به طرز ناامیدکننده ای از اندروید 12 گذشته است. این بدان معناست که به زودی دو سال از تاریخ گذشته می گذرد و هیچ خبری در مورد زمان عرضه اندروید 13 وجود ندارد.

برنامه های شیائومی Redmi Note 12 5G_google

اما حتی زمانی که چنین شود، تجربه نرم افزار اساساً تغییر نخواهد کرد. MIUI ظاهر و احساس بسیار متفاوتی با نسخه استوک اندروید دارد و مطمئناً یک سلیقه اکتسابی است. 

همه برنامه‌های Google هنوز اینجا هستند، اما شیائومی برنامه‌های خود را اضافه کرده است. برداشت این شرکت در مورد گالری تصاویر، مدیر فایل، ماشین حساب، ساعت زنگ دار و بسیاری موارد دیگر که برخی از آنها را نمی توان حذف نصب کرد. این bloatware یکی از آزاردهنده ترین چیزها در مورد MIUI است. 

سپس، در پوشه «برنامه‌های بیشتر»، مجموعه‌ای به ظاهر تصادفی از برنامه‌هایی را می‌بینید که شیائومی تصمیم گرفته است از آن‌ها استفاده کنید. در کنار یک پوشه جداگانه «بازی‌ها» (حاوی بازی‌های اصلی، که بیشتر آنها را نشنیده بودم)، MIUI دارای درهم‌کاری زیادی است، به این معنی که می‌تواند به سرعت احساس خستگی کند.

برنامه های شیائومی ردمی نوت 12 5G_extra

در بیشتر موارد می‌توان این را به برنامه‌هایی که واقعاً می‌خواهید ساده کرد، اما برخی از عناصر طراحی وجود دارند که نمی‌توان آنها را تغییر داد. اعلان‌ها و تنظیمات سریع شما تقسیم می‌شوند - که ظاهر می‌شود بستگی به جایی دارد که از بالای صفحه تند بکشید. 

برنامه تنظیمات نیز بازطراحی شده است، در حالی که آیکون‌ها و ویجت‌های روشن برنامه نیاز به عادت کردن دارند. مطمئناً این تلفنی نیست که بتوانید تنظیمات اولیه را تکمیل کنید و آماده باشید. 

MIUI شلوغی زیادی دارد، به این معنی که می تواند به سرعت احساس ناراحتی کند

شیائومی متعهد به سه سال به روز رسانی نسخه اندروید و چهار سال به روز رسانی امنیتی در اکثر گوشی ها است. در حالی که این مورد برای Note 12 5G تایید نشده است، اما احتمالاً همینطور است. اما این بدان معناست که اگر این وعده عملی شود، در بهترین حالت به اندروید 15 و در کنار وصله‌های امنیتی تا سال 2027 محدود خواهد شد.

قیمت و در دسترس بودن

برخلاف چین، تنها یک نسخه از Redmi Note 12 5G در بریتانیا و اروپا وجود دارد. دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است و در صورت پرداخت قیمت کامل ، 279 پوند / 299 یورو مستقیماً از شیائومی برای شما بازگردانده می شود .

هیچ شبکه‌ای تلفن را به صورت قراردادی نمی‌فروشد، اما می‌توانید آن را با یک معامله عالی فقط برای سیم‌کارت ترکیب کنید – گزینه‌های عالی زیادی در بریتانیا وجود دارد. 

اما این قیمت بدون سیم‌کارت، آن را در موقعیتی ناخوشایند قرار می‌دهد: بسیار گران‌تر از آن‌که بتوان یک گوشی مقرون‌به‌صرفه باشد ، در عین حال ارزان‌تر از تقریباً همه گوشی‌های میان‌رده . 

همانطور که مشخص است، واضح ترین رقیب Redmi Note 12 Pro است که تنها 60 پوند / 100 یورو گران تر است اما چندین ویژگی ممتاز به آن اضافه می کند. جایگزین‌های دیگر عبارتند از Nokia G60 5G ، Poco M4 Pro 5G و Google Pixel 6a ، که در حال حاضر جانشین آن وارد بازار شده است. 

با این حال، Note 12 5G هنوز هم ارزش خوبی برای پول دارد. 

نتیجه گیری:

به راحتی می توان مدل معمولی 5G را در سری ردمی نوت 12 فراموش کرد، اما این گوشی کارهای زیادی برای آن انجام داده است.  

حفظ صفحه نمایش OLED 120 هرتزی در این قیمت مقرون به صرفه تر بسیار چشمگیر است، به خصوص زمانی که با باتری عالی و دوربین سلفی جامد همراه شود. 

عملکرد عالی نیست، اما Note 12 5G هنوز هم می‌تواند همه برنامه‌های رایج و موقعیت‌های چندوظیفه‌ای را مدیریت کند. با این حال، دوربین های عقب بهترین نیستند و ساختار پلاستیکی آن ارزان به نظر می رسد.  

در نهایت، خرید این گوشی احتمالاً به این بستگی دارد که آیا می توانید پوسته اندروید شیائومی را تحمل کنید. کافی است مرا متقاعد کنی که به جای دیگری نگاه کنم، اما ممکن است تو هم همین احساس را نداشته باشی. 

مشخصات

اندروید 12 با MIUI 14    

صفحه نمایش OLED 6.67 اینچی فول اچ دی پلاس (1080×2400)، نرخ به روز رسانی 120 هرتز 

سنسور اثر انگشت نصب شده در کنار   

گوریلا گلس 3 (فقط جلو)  

Qualcomm Snapdragon 4 Gen 1 

4 گیگابایت رم   

128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 (قابل ارتقا تا 1 ترابایت) 

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی f/1.8 

دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، f/2.2 118˚    

دوربین ماکرو 2Mp، f/2.4   

دوربین جلو 13 مگاپیکسل، f/2.45    

تک بلندگو 

جک 3.5 میلی متری صدا 

دو سیم کارته    

5G    

وای فای 5 

بلوتوث 5.1   

IP53   

USB-C    

باتری 5000 میلی آمپری    

شارژ سیمی 33 وات    

165.9 × 76.2 × 8 میلی متر 

188 گرم  

گزینه های رنگ اونیکس خاکستری، آبی یخی و سبز جنگلی 

نویسنده: آنیرون کوپمن 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .