اولین گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی ظاهر شد: "Wangshu"

 اولین گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی ظاهر شد: "Wangshu" گفتیم که شیائومی در حال توسعه گوشی هوشمندی با نام رمز ' zhuque ' است. تصور می شد این دستگاه اولین مدل MIX بدون دکمه این برند باشد. با این حال، شیائومی در واقع یک گوشی هوشمند بدون دکمه فیزیکی را 1.5
 اولین گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی ظاهر شد: "Wangshu"

 اولین گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی ظاهر شد: "Wangshu" گفتیم که شیائومی در حال توسعه گوشی هوشمندی با نام رمز ' zhuque ' است. تصور می شد این دستگاه اولین مدل MIX بدون دکمه این برند باشد. با این حال، شیائومی در واقع یک گوشی هوشمند بدون دکمه فیزیکی را 1.5 سال پیش آزمایش کرد و از عرضه آن منصرف شد. اکنون شاهد هستیم که سازنده دستگاه بار دیگر مدلی بدون دکمه فیزیکی معرفی خواهد کرد.

" The first Xiaomi buttonless smartphone appeared: "Wangshu

بیایید نگاهی به اولین گوشی هوشمند شیائومی با نام "wangshu" بدون دکمه فیزیکی بیاندازیم. ما با چند نمونه اولیه تصاویر به اشتراک گذاشته شده در انجمن معروف چینی CoolAPK مواجه شدیم.

  اولین گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی ظاهر شد: "Wangshu"

 اولین گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی ظاهر شد: "Wangshu"

 اولین گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی ظاهر شد: "Wangshu"

 اولین گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی ظاهر شد: "Wangshu"

با نمونه اولیه "Wangshu" منتشر نشده آشنا شوید!

شیائومی یک گوشی هوشمند اسرارآمیز MIX با کد "Wangshu" دارد. این گوشی هوشمند دکمه های فیزیکی نداشت و دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بود. در عین حال، این دستگاه دارای دوربین زیر صفحه نمایش و پشتیبانی از شارژ سریع 200 واتی بود. وقتی کد MIUI را تجزیه و تحلیل می کنیم، فکر می کنیم که نام رمز "Wangshu" متعلق به این دستگاه MIX نمونه اولیه است.

عکس‌های نمونه اولیه وانگشو در انجمن CoolAPK چین به اشتراک گذاشته شد. کاربر @Einewill که این عکس ها را به اشتراک گذاشته است نیز مشخصات فنی دستگاه را فاش کرده است. عکس هایی از این گوشی هوشمند MIX ویژه را در زیر اضافه می کنیم:

این گوشی هوشمند خاص با لوگوی MIX در بالا و پایین هیچ دکمه فیزیکی نداشت. شیائومی 1.5 سال پیش اولین دستگاه بدون دکمه فیزیکی خود را آزمایش کرد. 'Wangshu' یک صفحه نمایش LTPO 2K 120Hz داشت و با باتری 4500mAh عرضه می شد. همه دوست داشتند این دستگاه خاص معرفی شود، اما شیائومی مدت ها پیش منصرف شد. همانطور که در بالا ذکر شد، این گوشی هوشمند با پشتیبانی از شارژ بی سیم 200 واتی و 50 واتی تحت تاثیر قرار می گیرد.

به طور خلاصه، اولین گوشی هوشمند شیائومی بدون دکمه "Wangshu" است. این برند چینی نمونه اولیه بسیاری از دستگاه های MIX را آزمایش کرده است، اما هرگز هیچ یک از آنها را برای کاربر نهایی منتشر نکرده است. اکنون این شرکت در حال توسعه یک دستگاه جدید بدون دکمه با نام رمز 'zhuque' است، امیدواریم شیائومی از این گوشی هوشمند دست نکشد و کاربران بتوانند این دستگاه انحصاری را تجربه کنند.

من این نوع گوشی هوشمند را خیلی دوست دارم. در گذشته، سازندگان دستگاه ها روی توسعه محصولات با ویژگی های پیشرفته تمرکز می کردند. اما اخیراً بازار گوشی های هوشمند شروع به پر شدن از دستگاه هایی کرده است که همیشه خود را تکرار می کنند. امیدواریم شیائومی دستگاه ویژه ای را با نام رمز 'zhuque' معرفی کند.

 لیست و آدرس 7 بازار موبایل در تهران

فروشگاه : می فیکس پارت کامل ترین فروشگاه تامین و پخش قطعات شیائومی در ایران پاساژ علاالدین

مطالب مرتبط:

منبع: پروتوتایپ های شیائومی

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .