نحوه رجیستری گوشی شیائومی | آموزش فعال سازی گوشی شیائومی

نحوه رجیستری گوشی شیائومی | آموزش فعال سازی گوشی شیائومی
ورود و خرید قانونی گوشی در نحوه سرویس‌دهی شرکت سازنده گوشی و اپراتور‌های مربوطه تاثیر زیادی دارد. در این مطلب نحوه رجیستری گوشی شیائومی توضیح داده‌ایم. Xiaomi phone activation tutorial
نحوه رجیستری گوشی شیائومی | آموزش فعال سازی گوشی شیائومی

نحوه رجیستری گوشی شیائومی | آموزش فعال سازی گوشی شیائومی

Xiaomi phone activation tutorial

رجیستری گوشی شیائومی و انواع متفاوت گوشی‌های دیگر به این دلیل است که از قاچاق کالا و به خصوص گوشی جلوگیری به عمل آید؛ چرا که تا قبل از طرح رجیستری متاسفانه بسیاری از گوشی‌ها به صورت قاچاق وارد کشور شده است. به همین دلیل مشکلات زیادی خصوصا برای ارائه خدمات اپراتورهای تلفن همراه به وجود آمده است.

صددرصد شما با طرح رجیستری گوشی شیائومی می‌توانید یک کالای اصل را با قیمتی مطمئن خریداری کنید؛ چرا که کالای اصل و قانونی بدون شک در طولانی مدت کیفیت خود را به نمایش می‌گذارد و این‌چنین خرید شما یک خرید مقرون به‌صرفه شناخته می‌شود.

سوالاتی از قبیل:

رجیستری گوشی شیائومی نوت ۹، هزینه رجیستری گوشی شیائومی، کد رجیستری گوشی شیائومی،

قطع سرویس گوشی، فعال سازی گوشی غیر فعال شده، رجیستری گوشی شیائومی نوت ۱۰،

کد فعال سازی رجیستری گوشی دست دوم، رجیستری گوشی شیائومی نوت 8 پرو

آموزش رجیستری کردن گوشی موبایل شیائومی

برای رجیستری گوشی شیائومی لازم نیست هیچ‌گونه نگرانی و استرس خاصی داشته باشید؛ چرا که نحوه رجیستر گوشی شیائومی با گوشی‌های هوشمند دیگر هیچ تفاوتی ندارد. زمانی‌که شما قادر باشید، رجیستری گوشی را با موفقیت کامل به پایان برسانید، یعنی گوشی شما کاملا آکبند و قانونی به فروش رسیده است.
در ابتدا شما با انجام 4 روش می‌توانید نسبت به رجیستری گوشی خود اقدام کنید. شماره IMEI را با یکی از 4 روش زیر برای سامانه همتا ارسال کنید.
استفاده از اپلیکشین همتا
استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷*
مراجعه به سایت آنلاین و اینترنتی hamtainfo.ntsw.ir
پیامک به شماره7777
انتقال مالکیت گوشی شیائومی
شما زمانی که به سامانه همتا مراجعه می‌کنید با چهار مورد کلیدی روبه‌رو هستید:

استعلام اصالت – فعالسازی - انتقال مالکیت گوشی شیائومی و راهنما

برای استعلام اصالت گوشی شما باید در ابتدا شماره شناسه تلفن همراه (IMEI  ) را وارد کنید که ثبت سریال گوشی به شما اعلام می‌شود. برای فعال سازی همانطور که گفته شد شناسه ۱۵ رقمی را وارد می‌کنید تا فعال‌سازی برای شما انجام پذیرد.

برای انتقال مالکیت گوشی شماره شناسه IMEI  را وارد ‌کنید و شماره خریدار را در مرحله بعدی باید وارد نمایید و با ارسال عدد ۱ آن را تایید ‌کنید. کد فعالسازی به شماره سیم کارت خریدار پیامک می‌شود و این‌گونه خریدار جدید می‌تواند از گوشی xiaomi به نحو احسن و بدون هیچ مشکلی استفاده کند.

در هنگام خریدوفروش انواع گوشی‌های xiaomi لطفا طرح انتقال مالکیت گوشی شیائومی را از یاد نبرید تا فرد خریدار بتواند به راحتی از گوشی خود استفاده کند و با مشکلات ریز و درست روبه‌رو نشود. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که گوشی‌های برند شیائومی علاوه‌بر قیمت مناسب جزء گوشی‌هایی با ضریب امنیتی بالا هستند.

شماره IMEI  چیست؟

نحوه رجیستری گوشی شیائومی | آموزش فعال سازی گوشی شیائومی

منظور از شماره IMEI شناسه تلفن همراه شما است که این کد عمدتا برای رهگیری در هنگام سرقت گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای دریافت کد فعال سازی گوشی شیائومی از کد دستوری #06#*استفاده نمایید. این کد برای فعال سازی گوشی شیائومی یک کد مهم و ضروری محسوب می‌شود.

موضوع مرتبط:

ترفند جالب شناسایی کشور سازنده گوشی تلفن همراه

روش رجیستری گوشی شیائومی

حال که با روش رجیستری گوشی موبایل xiaomi آشنا شدید برای بررسی نتیجه رجیستری گوشی ممکن است ۸ پاسخ متفاوت برای شما ارسال شود؛ ما هر 8 پاسخ را برای شما مورد بررسی قرار می‌دهیم:
دستگاه شما غیر قانونی است:
این پیغام زمانی برای شما ارسال می‌شود که متاسفانه هزینه گمرک گوشی موبایل پرداخت نشده است و به همین دلیل شما این اختیار را ندارید که قادر باشید از اپراتورهای داخلی استفاده کنید. تنها ۳۰ روز حق استفاده از گوشی با سیم‌کارت داخلی فعال را دارید.
دستگاه مناطق آزاد:
این پاسخ یعنی گوشی شیائومی شما در مناطق آزاد مانند:
انزلی
ماکو
چابهار
کیش
قشم
اروند
ارس
می‌تواند از خدمات سرویس‌دهی استفاده کند.
دستگاه ارز دولتی:
دستگاه ارز دولتی به این معنی است که گوشی شما با ارز دولتی وارد کشور شده است. حواس خود را جمع کنید که شما نباید برای خرید این مدل گوشی که با دستگاه ارز دولتی وارد شده است، قیمت و هزینه بالایی پرداخت کنید؛ چرا که گوشی شما با ارز دولتی محاسبه شده است و صددرصد قیمت پایین‌تری نسبت به گوشی‌های دیگر که با ارز آزاد محاسبه شده دارد.
دستگاه قانونی دارای نام وارد کننده:
با توجه به این پیغام شما متوجه می‌شوید که شرکت سازنده این گوشی را به صورت کاملا قانونی وارد کشور کرده است. شما این اختیار را دارید که برای هر گونه مشکل با شرکت مورد نظر در تماس باشید.
دستگاه مسافری:
این پیغام بدین شکل است که هزینه گمرک آن به خاطر وارد کردن گوشی به عنوان مسافر بسیار مهم است اما پرداخت نشده است.
دستگاه قبلا با یک سیم‌کارت دیگر روشن شده است:
این پیغام نشان دهنده این است که این دستگاه قبلا با یک سیم‌کارت دیگر روشن شده است. کاملا واضح است که گوشی شیائومی شما متاسفانه گوشی نو و جدیدی نیست و شما به عنوان گوشی دست دوم باید از آن استفاده کنید.
شناسه تلفن همراه دستگاه قانونی نیست ولی مشمول طرح ثبت تلفن همراه نیست:
این گوشی مشمول رجیستری گوشی شیائومی نیست و طبیعتا سرویسی ارائه نمی‌شود. مشکل رجیستری گوشی شیائومی در این‌جا معمولا برای افراد نمایان می‌شود.
شناسه تلفن همراه دستگاه قانونی است، ولی تلفن همراه نیست:
شناسه تلفن همراه شما یک شناسه کاملا معتبر است، اما برای تلفن همراه دیگری به ثبت رسیده است.

سخن پایانی

شماره IMEI  یا همان شناسه تلفن همراه مهم‌ترین کدی است که شما برای رجیستری گوشی شیائومی خود باید از آن استفاده کنید. اما در تنظیمات گوشی نیز این شماره در قسمت (درباره گوشی) درج شده است.

در برخی از موارد اگر به شیار سیم‌کارت خود توجه کنید در محل قرارگیری باتری احتمال درج شماره IMEI  وجود دارد. اگر گوشی شما به صورت قاچاق وارد نشده باشد، کد روی جعبه گوشی به شکل بارکد نیز مشاهده می‌شود.

بهتر است شما قبل از خرید، به رجیستری گوشی شیائومی توجه داشته و آن را بررسی کنید تا بتوانید از اصالت و قانونی بودن گوشی مطمئن شده و نسبت به خرید آن اقدام کنید؛ چرا که اگر دستگاه شما با دستگاه ارز دولتی وارد شده باشد، صددرصد قیمت پرداختی شما قیمتی فوق‌العاده پایین و ارزان‌تر از دیگر قیمت همین مدل گوشی است.

سوالاتی از قبیل:

رجیستری گوشی شیائومی، نحوه رجیستر گوشی شیائومی
روش رجیستری گوشی موبایل xiaomi ، فعال سازی گوشی شیائومی
دریافت کد فعال سازی گوشی شیائومی ، مشکل رجیستری گوشی شیائومی

پاسخ داده می شود.

برای رجیستر کردن گوشی شیائومی خود، شما می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. وارد کردن سیمکارت: ابتدا سیمکارت خود را وارد کنید. برای انجام این کار، باید شیار سیمکارت را پیدا کرده و آن را به دقت بازکنید. سپس سیمکارت را در شیار قرار دهید، دقت کنید که رو به پایین باشد.

2. روشن کردن گوشی: بعد از قرار دادن سیمکارت، دکمه روشن/خاموش گوشی را فشار دهید تا آن را روشن کنید. معمولاً دکمه روشن/خاموش در کنار گوشی قرار دارد و می‌تواند یک دکمه جداگانه باشد یا به عنوان یک دکمه همچنین عمل کند.

3. به‌روزرسانی نرم‌افزار: پس از تکمیل مراحل راه اندازی، شما ممکن است برای به‌روزرسانی نرم‌افزار دستگاه خود به اتصال به اینترنت نیاز داشته باشید. می‌توانید از منوی تنظیمات به بخش "درباره تلفن" بروید و بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گوشی در دسترس است یا نه.

توجه داشته باشید که مراحل رجیستری گوشی شیائومی ممکن است برای بعضی مدل‌ها و نسخه‌ها متفاوت باش

امیدواریم این روش کاربردی برای شما جالب بوده باشد.

در صورت هرگونه سوال در فرم نظر سنجی زیر همین مقاله مطرح کنین.

فروشگاه : می فیکس پارت کامل ترین فروشگاه تامین پخش قطعات شیائومی در ایران پاساژ علاالدین

گلس تاچ و گلس تعمیراتی

آشنایی با آرم، لوگو و شرکت شیائومی

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .