11 ترفند مراقبت از گوشی : فروشگاه می فیکس پارت

11 ترفند مراقبت از گوشی : فروشگاه می فیکس پارت. افزایش قیمت خرید گوش های هوشمند باعث شده تا از آنها مراقبت بیشتری انجام دهیم. در این نوشته راهکارهای ساده و کاربردی ذکر شده که با رعایت آنها میتوانید گوشی خود را سالم تر نگه دارید.
11 ترفند مراقبت از گوشی : فروشگاه می فیکس پارت

11 ترفند مراقبت از گوشی : فروشگاه می فیکس پارت

phone care methods

در دنیای امروز استفاده از گوشی های هوشمند انکار ناپذیر شده است بطوریکه اغلب کارهای ما از طریق گوشی هایمان

انجام می گیرد.

از مکالمه گرفته تا سرگرمی ها، پرداخت قبوض، رزرو بلیط هواپیما، هتل، اسنپ، سفارش غذا و کالاهای سوپر مارکتی و خدمات زیاد دیگر.

از طرف دیگر افزایش قیمت خرید گوش های هوشمند باعث شده تا از آنها مراقبت بیشتری انجام دهیم. در این نوشته راهکارهای ساده و کاربردی ذکر شده که با رعایت آنها میتوانید گوشی خود را سالم تر نگه دارید.

11 ترفند مراقبت از گوشی : فروشگاه می فیکس پارت

1. استفاده از گلس محافظ گوشی که باعث می شود صفحه نمایش گوشی از خراش ها و زمین افتادن ها در امان باشد. برای اینکه گلس شما بدون حباب نصب شود یا خودتان دقت بیشتری کنید یا از متخصص ها کمک بگیرید. گاهی اوقات در بسته بندی قاب برای گوشی هوشمند یک عدد گلس رایگان وجود دارد.

2. برای محافظت از پشت گوشی از قاب استفاده کنید. اولین کاری که می کنید یک قاب بخرید. خوشبختانه قاب های زیادی با تنوع طرح و رنگ در بازار وجود دارد. یک قاب زیبا و با استقامت خوب تهیه کنید.

3. زمانهای زیادی اتفاق می افتد که گوشی شما زمین بخورد و یا در حین راه رفتن از دست شما بیفتد. شما با استفاده از قاب و گلس محافظ میتوانید تا 80 درصد از خراب شدن گوشی جلوگیری کنید. ولی با این حال از زمین خوردن گوشی جلوگیری کنید.

در حین راه رفتن و یا رانندگی گوشی خود را در کیف گوشی قرار دهید.

4. یکی دیگر از مواردی که به گوشی آسیب می رساند ریختن آب روی گوشی است و یا افتادن گوشی در آب. و یا ریختن چای یا قهوه بر روی گوشی. اگر این اتفاقات برای گوشی شما رخ داد، بلافاصله باتری گوشی را دربیاورید و بگذارید گوشی و باتری خشک شود و دوباره باتری را در جای خودش قرار دهید.

5. برای شارژ باتری دقت کنید. اپل توصیه می کند در هر ماه یکبار گوشی خود را 100درصد شارژ کنید و تا 0 درصد شدن باتری از گوشی استفاده کنید. این باعث می شود باتری گوشی عمر بیشتری داشته باشد.

6. گوشی خود را تمیز نکه دارید. این عمل باعث میشود هم میکروب های گوشی از بین برود و خطر کرونا را کاهش می دهد و هم باعث می شود گوشی شما مثل روز اول به نظر بیاید.

برای مطالعه بیشتر کلیک کنید: صفحه نمایش گوشی شما 10 برابر کثیف تر از کاسه توالت!!!

    7. سعی کنید گوشی خود را از خودتان دور نکنید و همیشه پیش خودتان نگه دارید. و حتی در مراکز خرید هم گوشی را در کمد قرار ندهید. چون افرادی در کمین هستند.

    8. گوشی خود را از کیف قاپ ها دور نگه دارید. سعی کنید در اتومبیل با شیشه پایین و یا مکالمه در حال پیاده روی خودداری کنید چون برخی موتور سوارها در کمین برای قاپیدن گوشی هستند. حتی المقدور از هندز فری استفاده کنید. هندز فری های بی سیم هم گزینه مناسبی به شمار می آید.

    9. سعی کنید گوشی خود را در جیب شلوار یا کت قرار دهید و در خیابان ها و کوچه های خلوت آن را در معرض دید قرار ندهید. 

    و حتی المقدور گوشی را در کیف دستی که امکان ربوده شدن آن هست قرار ندهید.

    10. برخی اوقات سارقین به بهانه استفاده از گوشی شما و تماس فوری به شما مراجعه می کنند. به هیچ عنوان گوشی تان را در اختیار آنها قرار ندهید. 

    11. از دادن گوشی خود به بچه ها خودداری کنید. ممکنست آنها به گوشی آسیب برسانند و یا آن را پرتاب کنند.

    بهترین استفاده از گوشی، چگونه از باتری گوشی خود مراقبت کنیم،

    لینک های مهم:

    قطعات شیائومی  ، پخش قطعات شیائومی ، تعمیر گوشی شیائومی و آموزش تعمیر گوشی شیائومی

    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .