آشنایی با آرم، لوگو و شرکت شیائومی

آشنایی با آرم، لوگو و شرکت شیائومی : "MI" در آرم ما مخفف "اینترنت همراه" است. البته معانی دیگری هم وجود دارد ، از جمله "ماموریت غیرممکن"، "Mission Impossible" ، زیرا شیائومی با چالش های زیادی روبرو شده است.
Familiarity with Xiaomi logo and company
آشنایی با آرم، لوگو و شرکت شیائومی

"MI" در آرم ما مخفف "اینترنت همراه" است.

آشنایی با آرم، لوگو و شرکت شیائومی

آشنایی با آرم، لوگو و شرکت شیائومی ( لوگو شیائومی )

Familiarity with Xiaomi logo and company

البته معانی دیگری هم وجود دارد ، از جمله "ماموریت غیرممکن"، "Mission Impossible" ، زیرا شیائومی با چالش های زیادی روبرو شده است. ما در روزهای اول ماموریت های غیر ممکن انجام دادیم.

ساخت فن آوری با کیفیت و قابل دسترس برای همه

شرکت شیائومی در آوریل 2010 تأسیس شد و در تاریخ 9 ژوئیه 2018 (1810.HK) در صفحه اصلی بورس اوراق بهادار هنگ کنگ قرار گرفت. شیائومی یک شرکت اینترنتی با تلفن های هوشمند و سخت افزار هوشمند است که در هسته اصلی آن با یک پلتفرم اینترنت اشیا متصل شده است. شیائومی با چشم انداز دوست بودن با کاربران خود و "جالبترین شرکت" در قلب کاربران خود ، متعهد به نوآوری مداوم ، با تمرکز بی دریغ بر کیفیت و کارایی است. این شرکت بی وقفه محصولات شگفت انگیز با قیمت های منصفانه می سازد تا همه افراد در جهان از طریق فناوری نوآورانه زندگی بهتری داشته باشند. شیائومی در حال حاضر چهارمین برند بزرگ تلفن های هوشمند در جهان است و بزرگترین پلت فرم مصرف اینترنت اشیا را با بیش از 213.2 میلیون دستگاه هوشمند (به استثنای تلفن های هوشمند و لپ تاپ) به سیستم عامل خود متصل کرده است. در حال حاضر ، محصولات شیائومی در بیش از 90 کشور و منطقه در سراسر جهان حضور دارند و جایگاه اصلی خود را در بسیاری از بازارها دارند.

فرهنگ شیائومی xiaomi

"فقط برای طرفداران" - این اعتقاد ماست. طرفداران هاردکور Mi ما در هر مرحله راه را هدایت می کنند. در واقع ، اغلب کارمندان شیائومی قبل از پیوستن به تیم ما، از اولین هواداران Mi بودند. ما به عنوان یک تیم ، بی وقفه برای دستیابی به کمال ، پالایش و ارتقا constantly مداوم محصولات ، در حال تلاش هستیم. ما برای ایجاد بهترین تجربه کاربر و همچنین تست ایده های جدید و عبور از مرزهای خود نمی ترسیم. اعتقاد به نوآوری ، همراه با حمایت طرفداران Mi ، نیروهای محرک ما هستند تا محصولات منحصر به فرد Mi را تولید کنیم.

محیط کار

دفتر ما فلت و تخت ، باز و مبتکرانه هست. بدون جلسات پایان ناپذیر. هیچ فرآیند طولانی ای وجود ندارد. ما یک محیط دوستانه و مشترک فراهم می کنیم که در آن خلاقیت به شکوفایی برسد.

رویدادها و مناسبت ها

شیائومی استعداد دارد! مسابقات دوستانه به تیم Mi اجازه می دهد تا مهارت های ورزشی خود را در بسکتبال ، شنا ، بدمینتون و موارد دیگر را به نمایش بگذارند. ما سالانه توانایی ها و  ستاره های زیادی را کشف می کنیم.

مشاغل

شیائومی یک شرکت متمرکز بر اینترنت همراه است و هدف ما این است تا به طور مداوم از طریق نوآوری در نرم افزار ، سخت افزار و خدمات بیش از حد انتظار ظاهر شویم. بسیاری از کارمندان ما قبل از اینکه تصمیم بگیرند به ما بپیوندند ، از طرفداران محصولات Mi بودند. تیم ما نه تنها علاقه مند به فن آوری ، بلکه بی وقفه به دنبال کمال برای شکستن سنت و مرزها هستند ، تا همه با اطمینان از منحصر به فرد بودن محصولات ما و ارائه کاربری بی نظیر، تجربه خوشایند داشته باشند.

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است.

مطالعه بیشتر، مقاله : ردمی همان شیائومی است ؟

فروشگاه : می فیکس پارت کامل ترین فروشگاه تامین پخش قطعات شیائومی در ایران

منبع: mi.com

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .