ردمی همان شیائومی است ؟

ردمی همان شیائومی است ؟
تفاوت بین xiaomi mi و redmi
در این مقاله به سوالاتی از قبیل : ردمی چیست ، redmi یعنی چه ، تفاوت ردمی و شیائومی و .... پاسخ خواهیم داد.
در مقایسه بین تلفن همراه شرکت شیائومی
is redmi the same as xiaomi
ردمی همان شیائومی است ؟

ردمی همان شیائومی است ؟

تفاوت بین xiaomi mi و redmi

در این مقاله به سوالاتی از قبیل : ردمی چیست ، redmi یعنی چه ، تفاوت ردمی و شیائومی و .... پاسخ خواهیم داد.

در مقایسه بین تلفن همراه شرکت شیائومی با سایر موبایل های شرکت های دیگری ، میتوان گفت Xiaomi به عنوان یکی از بهترین گوشی های ارزان و دارای ویژگی های موبایل کامل اندرویدی در بین گوشی ها شناخته می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد :  پخش قطعات شیائومی

is redmi the same as xiaomi

اساساً ، شرکت شیائومی تلفن های خود را با نام گذاری "MI" ، "Redmi" و "POCO" می سازد و روانه بازار می کند.

سری (دسته) یا رده

تفاوت اصلی بین mi و redmi mobile بر اساس دسته بندی آنها است. اصولاً شرکت شیائومی موبایل های خود را در دو سری یعنی Mi و Redmi تولید و روانه بازار می کند. این دقیقاً مشابه یک سری موبایل سامسونگ مانند 'Galaxy J9' و 'Galaxy S9' است. شیائومی بعد از mi و redmi ، تلفن های هوشمند خود را با مارک های فرعی متفاوت و مختلف دیگری مانند POCO ، MI A ، MI CC و غیره ارائه می دهد. سری گوشی های هوشمند شیائومی با واکنش و بازخورد مثبت کاربران در حال افزایش هستند.

میان رده و پرچمدار

تفاوت دیگر میان تلفن های mi و redmi در میان رده و پرچمدار است. اساساً ، شرکت شیائومی تلفن های همراه را در دو دسته میان رده و پرچمدار راه اندازی می کند. با Redmi Phone به عنوان سری میان رده و با تلفن های Mi به عنوان سری پرچمدار رفتار می شود. اساساً گوشی های هوشمندی که می توانیم در میان رده خود قرار دهیم از سری redmi هستند تا mi و poco. تلفن های Redmi در مقایسه با Mi و Poco کاملا ارزان تر هستند. نکته اصلی که همه باید بدانیم این است که تلفن های شیائومی ارزان تر ، ارزان تر و ارزان تر و بهترین برای بخش میان رده خواهند بود.

هزینه

تفاوت دیگر تلفن mi و redmi در قیمت یا هزینه ساخت است. با تلفن Redmi در مقایسه با Mi Phone به عنوان تلفن کم هزینه رفتار می شود زیرا در Redmi Phone از سخت افزار گران تر استفاده می شود و بالعکس. قیمت گوشی های redmi کاملا ارزان تر از تلفن های MI است. نکته مثبت دیگر این است که تلفن های Redmi شیائومی بسیار ارزان تر هستند و با ارائه ویژگی های بالا و قیمت پایین ، بهترین ارزش را برای هر کاربر فراهم می کنند.

سطح نرم افزار

اگرچه هر دوی این تلفن ها دارای ویژگی های MIUI هستند ، اما تفاوت هایی در سطح نرم افزار مورد استفاده در Mi و Redmi وجود دارد. ما تفاوت زیادی در ویژگی های برنامه ها و سخت افزارها در این تلفن پیدا خواهیم کرد. تلفن های Redmi اساساً با پردازنده های MediaTek Helio ، Snapdragon 800  پردازش می شوند اما تلفن های MI کاملاً با کیفیت کامل هستند ، بنابراین با پردازنده بزرگ و قدرتمند و سخت افزار قوی همراه است.

Premium

تلفن های MI با سطح نرم افزاری و سخت افزاری اضافی ساخته می شوند که تجربه کاربری بهتری را در مقایسه با تلفن های هوشمند Redmi ارائه می دهد. احساس تجربه برتر نه تنها به تفاوت بین mi و redmi محدود می شود بلکه به قیمت گوشی های هوشمند نیز بستگی دارد. اگر استراتژی فعلی را بررسی کنیم ، می توانیم چنین گوشی های هوشمند برتر و پرچمدار را از سری Redmi نیز دریافت کنیم. Redmi 20 Pro یکی از نمونه های خوب سری Redmi برای گوشی های هوشمند پرچمدار بودجه از مارک های شیائومی است.

کیفیت دوربین

اساساً کیفیت دوربین تلفن های MI بهتر است که میتوان به موارد زیر اشاره کرد: فوکوس بهتر ، پشتیبانی از تصویر با دامنه دینامیکی بالا ، وضوح بالا ، پشتیبانی از چند فریم و غیره . در کل کیفیت و عملکرد دوربین MI در مقایسه با Redmi  بالاتر است.
دوربین گوشی های Redmi نیز خوب هستند اما برخی از اسرار و ویژگی های توسعه یافته تلفن های MI را ندارد. هدف دوربین تلفن های Redmi برای عکس گرفتن معمولی است.

مثال

نمونه هایی از Redmi Mobile
Redmi 1 ، Redmi Note 4 ، Redmi 5 ، Redmi Note 7 و غیره
نمونه هایی از Mi Mobile
Mi 3 ، Mi 4 ، Mi 6 ، Mi Mix ، Mi Note 4 و غیره

نتیجه

ما در مورد تفاوت بین mi و redmi بحث کردیم که در آن اطلاعات روشنی بدست آوردیم و تفاوت xiaomi mi و redmi را شفاف کنیم. از تفاوت فوق مشخص است که ، در مقایسه تلفن های Redmi تلفن کاملا ارزان و کیفیت کمتری نسبت به تلفن Mi هستند. اما مدل سازی آن به مدل موبایل بستگی دارد. ما در مورد تفاوت بین mi و redmi از نظر دسته بندی ، هزینه ، سطح نرم افزار و با استفاده از برخی از مدل ها اطلاعات کسب کردیم.
امیدوارم که این پست را پسندیده باشید و فراموش نکنید که این پست را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و سالم و شاد باشید.

مطالعه بیشتر : مشخصات گوشی می 10

فروشگاه : می فیکس پارت کامل ترین فروشگاه تامین قطعات شیائومی در ایران

منبع

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .