راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون

راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون
افزایش هزینه خرید گوشی همراه، امروزه کاربران را با چالش بزرگی رو‌به‌رو کرده است. در این مطلب نمونه‌هایی از بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون را معرفی کرده‌ایم. Guide to buying the best Xiaomi phone up to 5
راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون

راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون

Guide to buying the best Xiaomi phone up to 5 million

بهترین گوشی تا 5 میلیون چی بخرم؟ این سوال ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود بیاید. اما نکته بسیار مهم و کلیدی توجه به این مسئله است که بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون با چه امکاناتی به فروش می‌رسد؛ چرا که قابلیت، کارایی و کیفیت نیز از جمله عوامل مهمی است که نباید آن را نادیده بگیرید.

مدل‌هایی که در این مقاله به آن اشاره می‌شود به هیچ عنوان گوشی‌های با کیفیت پایین نیستند؛ چراکه شیائومی در ابتدا به کیفیت قطعات خود می‌اندیشد. چنانچه شما به دنبال گوشی با کیفیت و البته قیمت پایین هستید ما به شما خرید گوشی‌های شیائومی را پیشنهاد می‌کنیم، تا در طولانی مدت از انتخاب خود پشیمان نشوید.

بهترین گوشی شیائومی، بهترین گوشی های میان رده 2021 و مطالب مفید دیگر در سایت می فیکس پارت، پخش کننده

قطعات شیائومی در تهران پاساژ علاالدین

معرفی بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون

ردمی 9 شیائومی

معرفی بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون
نمایشگر Full HD 
تراشه‌ قدرتمند
فضای ذخیره سازی بیشتر
گوشی ردمی 9 شیائومی جزء گوشی‌های با کیفیتی است که شما در برند شیائومی می‌توانید آن را برای خرید در نظر بگیرید. قیمت گوشی 3 میلیون تومان برآورد می‌شود که ممکن است برخی فکر کنند به این قیمت به دلیل استفاده از قطعات بی‌کیفیت روی گوشی است. در صورتی که بخاطر نوع نمایشگر فول اچ دی، یک تراشه مناسب و با قدرت و همچنین برای بالا بردن توان اقتصادی کاربران است. با این ویژگی‌ها شما این گوشی فوق‌العاده را می‌توانید با قیمت ارزان خریداری نمایید. فضای ذخیره سازی گوشی را نباید از یاد ببرید که یکی از ویژگی‌های اساسی شناخته می‌شود.

شیائومی ردمی 9T

باتری قوی
دوربین 48 مگاپیکسیلی
نمایشگر ۶.۵۳ اینچی
شارژ سریع ۱۸ واتی
اسکنر اثر انگشت یکپارچه
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی 
5 میلیون تومان
گوشی شیائومی ردمی 9T جزء بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون است و می‌تواند یک گوشی با کیفیت و کاملا کاربرد باشد؛ به این دلیل که به واسطه نوع نمایشگر، پردازنده و مهم‌تر از همه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی شما می‌توانید این گوشی را به خاطر نوع باتری، نسبت به ردمی نوت ۹یک گوشی مدل بالاتر در نظر بگیرید که با داشتن دوربین و باتری قدرتمند توانسته قیمت ۵ میلیون تومان را برآورد کند.

شیائومی ردمی نوت s10

بلندگوهای استریو
نمایشگر OLED 
تغییر نمایشگر از پنل LCD به پنل OLED 
5 میلیون تومان
برای خرید بهترین گوشی شیائومی تا ۵ میلیون صددرصد مدل پرفروش شیائومی ردمی نوت S10 می‌تواند انتخابی معقولانه باشد. تمامی تغییرات فوق‌العاده‌ای نسبت به نسخه قدیمی، باعث شده است که به صورت حائز اهمیت این گوشی بتواند در بازار موبایل شیائومی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

البته قابلیت‌های بالاتر آن مانند ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه بیشتر از ۵ میلیون تومان برآورد می‌شود؛ اما شما هم اکنون این مدل خاص را می‌توانید با قیمت مناسب ۵ میلیون تومان از سایت های اینترنتی آنلاین و اینترنتی خریداری نمایید.
راهنمای خرید بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان

شیائومی ردمی نوت 9T مدل 5G

نمایشگر ۶٫۵۳ اینچ 
Full HD
دوربین ۴۸ مگاپیکس
بلندگوهای استریو
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
شارژ سریع ۱۸ وات 
۶۴ گیگابایتی حافظه داخلی
۴ میلیون تومان 
پیشرفته از ردمی نوت 9
شبکه‌ 5G
چنانچه به دنبال بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون تومان هستید می‌توانید شیائومی ردمی نوت 9T مدل 5G را مورد استفاده قرار دهید. قیمت این گوشی جذاب ۴ میلیون تومان برآورد می‌شود و به خاطر ساختار ویژه‌ای که دارد خرید شما نمی‌تواند یک خرید بیهوده به حساب آید. قیمت بسیار پایین تنها به خاطر جلب مشتری و توان اقتصادی مردم است، در صورتی که قابلیت‌های ویژه‌ای برای این گوشی در نظر گرفته شده. قابلیت پشتیبانی از 5G یکی از ویژگی‌ها و استانداردهای اصلی این گوشی به شمار می‌رود.
دوربین‌های با کیفیت اصلی و سلفی را نیز نباید از یاد ببرید. شما با یک حافظه ۶۴ گیگابایتی و حافظه ۴ گیگابایتی رم می‌توانید به عنوان یک گوشی خوش قیمت فول اچ دی به خرید اینترنتی شیائومی ردمی نوت 9T مدل 5G بپردازید.

گوشی موبایل شیائومی POCO M3

معرفی بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون

دو سیم کارته (نانو سیم کارت, استندبای دوگانه)
سه لنز مجزا
سرعت HSPA 42.2/5.76 Mbps, LTE-A
شارژ سریع 18 واتی
هشت هسته ای
4 میلیون تومان
گوشی موبایل شیائومی POCO M3 نیز از جمله گوشی‌های با کیفیت شیائومی است که شما می‌توانید از قابلیت‌های بی‌نظیر این گوشی استفاده کنید. ضخامت کم یکی از دلایل فروش عالی این وسیله به حساب می‌آید. همچنین با استفاده از فناوری ال سی دی شما می‌توانید صفحه نمایش خاص را با عدم نور آبی مضر برای استفاده در نظر بگیرید. سه دوربین خاص و زیبا در قسمت پشت گوشی باعث کیفیت اصلی این گوشی به حساب می‌آید.

سخن پایانی

بهترین گوشی شیائومی تا 5 میلیون را می‌توانید از وب سایت‌های اینترنتی معتبر که جزء سایت‌های مطرح هستند با یک قیمت بسیار مناسب و نازل خریداری کنید. اما نکته مهم و کلیدی توجه به قابلیت‌های هر کدام از گوشی‌های عنوان شده است؛ شما می‌توانید علاوه‌بر قیمت پایین از قابلیت‌های ویژه آن بهره‌مند شوید.

برند شیائومی از جمله برندهای با کیفیت بازار است که صددرصد به خاطر توجه به توان اقتصادی مردم همیشه قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه را معرفی می‌کند. در این بین، شما نیز می‌توانید به خرید مدل‌های با کیفیت و البته به‌روز بپردازید که تا چندین سال بتوانید از خدمات گوشی به نحو احسن استفاده کنید. قیمت در برخی از موارد شاید بخاطر کیفیت پایین محصول برآورد شود؛ اما برندهایی مانند شیائومی که همیشه کیفیت را در قطعات خود لحاظ می‌کنند صددرصد به خاطر توجه به توان اقتصادی مردم است که قابلیت‌های عالی را با قیمت پایین روانه بازار می‌کنند.

شما چنانچه گوشی خوش قیمتی تا حدود 5میلیون تومان را در برند با کیفیتی مانند شیائومی می‌شناسید، می‌توانید در مورد قابلیت‌ها و امکانات گوشی و همچنین قیمت آن در قسمت نظرات سایت، مطرح کنید تا دیگر کاربران نیز با پیشنهاد شما آشنا شوند؛ این‌چنین شاید قیمت و قابلیت‌های گوشی مورد نظر شما بسیار به‌صرفه‌تر باشد.

در صورت هرگونه سوال در فرم نظر سنجی زیر همین مقاله مطرح کنین.

فروشگاه : می فیکس پارت کامل ترین فروشگاه تامین پخش قطعات شیائومی در ایران پاساژ علاالدین

بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون تومان

آشنایی با آرم، لوگو و شرکت شیائومی

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .