+Redmi Note 12 Pro در تاریخ 5 ژانویه در سطح جهانی عرضه می شود

+Redmi Note 12 Pro در تاریخ 5 ژانویه در سطح جهانی عرضه می شود عرضه جهانی شیائومی ردمی نوت 12 پرو برای 5 ژانویه بطور رسمی است تعیین شده است. این اولین ردمی با دوربین 200 مگاپیکسلی و تنها دومین مورد از خانواده شیائومی پس از 12T Pro است.
+Redmi Note 12 Pro در تاریخ 5 ژانویه در سطح جهانی عرضه می شود

+Redmi Note 12 Pro در تاریخ 5 ژانویه در سطح جهانی عرضه می شود

The Redmi Note 12 Pro

The Redmi Note 12 Pro+ will launch globally on January 5

عرضه جهانی شیائومی ردمی نوت 12 پرو برای 5 ژانویه بطور رسمی است تعیین شده است. این اولین ردمی با دوربین 200 مگاپیکسلی و تنها دومین مورد از خانواده شیائومی پس از 12T Pro است.

هفته گذشته شیائومی اعلام کرد که سری Redmi Note 12 به زودی در هند عرضه می شود، اما تاریخ دقیقی را اعلام نکرد. همچنین مشخص نیست که کدام مدل‌ها عرضه می‌شوند اما +Pro قطعاً در لیست است.

همچنین Redmi Note 12 Discovery، نسخه +Pro با شارژ 210 واتی نیز وجود دارد، اما ممکن است این نسخه در انحصار چین باقی بماند.

سری Redmi Note شیائومی بسیار موفق بوده است. بطوری که فروش آن از مرز 300 میلیون دستگاه عبور کرد که از این تعداد 72 میلیون به هند رفت.

به هر حال، مدل‌های جدید مطمئناً به این آمار اضافه خواهند شد، اما باید چند هفته صبر کنیم تا جزئیاتی مانند قیمت‌ها و تاریخ ارسال را به دست آوریم. انتشار سرسام آور امکان پذیر است، این همان چیزی است که در اوایل سال جاری با سری Note 11 اتفاق افتاد.

قیمت‌گذاری جهانی سری Redmi Note 11 (در زمان عرضه، بدون در نظر گرفتن پیشنهادات اولیه)

سری Redmi Note 11 در 26 ژانویه با قیمت پایه 180 دلار و Note 11S از 250 دلار به بازار عرضه شد. Redmi Note 11 Pro و Note 11 Pro 5G در اواسط فوریه به ترتیب با قیمت 300 و 330 دلار دنبال شدند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .