جامع‌ترین راهنمای خرید گوشی شیائومی ۲۰۲۱

جامع‌ترین راهنمای خرید گوشی شیائومی ۲۰۲۱
The most comprehensive shopping guide for Xiaomi 2021
خرید گوشی شیائومی مناسب شما نیاز به دانستن مشخصات آن‌ها دارد. در راهنمای خرید گوشی شیائومی بهترین مدل‌های این برند را معرفی کرده‌ایم.
جامع‌ترین راهنمای خرید گوشی شیائومی ۲۰۲۱

جامع‌ترین راهنمای خرید گوشی شیائومی ۲۰۲۱

The most comprehensive shopping guide for Xiaomi 2021

یکی دو سال اخیر جزو پرکارترین سال‌ها برای تولید گوشی‌های شیائومی بوده است. در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، شرکت شیائومی گوشی‌های متنوعی با امکانات عالی را به دنیا عرضه کرد که به شدت در میان کاربران محبوب شدند. در سال‌های اخیر، این برند تولید کننده موبایل و سایر لوازم الکترونیکی از سامسونگ پیشی گرفته و در صدر لیست محبوب‌ترین‌های تلفن همراه در جهان قرار گرفت.

این شرکت سال‌ها بود که به عنوان تولید کننده تلفن همراه فعالیت می‌کرد؛ اما موفقیت‌های خود را تنها در چند سال اخیر به دست آورده است. یکی از علل محبوبیت زیاد این گوشی‌ها، تنوع بالای تولید کننده است.

تنوع این تلفن‌ها ممکن است در حدی زیاد باشد که شما را برای انتخاب سردرگم کند. اگر می‌خواهید بهترین گوشی تلفن همراه شیائومی که برای‌تان مناسب است را برای خرید انتخاب کنید، خواندن این مقاله به عنوان راهنمای خرید گوشی شیائومی برای شما مفید خواهد بود.

جامع‌ترین راهنمای خرید گوشی شیائومی ۲۰۲۱

راهنمای خرید گوشی شیائومی| کدام گوشی شیائومی را بخریم؟

گوشی‌های تلفن همراه شیائومی از تنوع محصولات، امکانات و تنوع قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که این تنوع به چه علت است و این محصولات در چه مواردی با هم تفاوت دارند.

در ادامه مدل‌های مختلف جدید گوشی شیائومی را بررسی کرده و شما را با قابلیت‌ها و ویژگی‌های هرکدام آشنا خواهیم کرد که می‌تواند یک راهنمای خرید گوشی شیائومی برای شما باشد.

  • گوشی شیائومی MI Note 10

  • بر اساس اطلاعات راهنمای خرید گوشی شیائومی، این مدل یکی از بی‌نقص‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های تلفن همراه شیائومی است که طرفداران زیادی دارد.
  • از جمله ویژگی‌‌های متمایز کننده این گوشی همراه، از سایر محصولات شیائومی می‌توان به صفحه بزرگ ۶.۴۷ اینچی و AMOLED آن اشاره کرد. این گوشی نخستین تلفن همراه جهان است که دوربین ۱۰۸ مگا پیکسلی دارد.
  • از جمله دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه می‌توان به پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای، تراشه پر قدرت اسنپدراگون ۷۳۰ G، لبه‌های انحنادار صفحه نمایش، حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، باتری ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعت، قابلیت شارژ سریع ۳۰ واتی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل قادر به تصویر برداری HDR اشاره کرد.
  • گوشی شیائومی poco F2 Pro

این تلفن همراه یکی از جدیدترین گوشی‌های همراه برند شیائومی است که ظاهری متفاوت و بسیار جذاب دارد.

از جمله قابلیت‌ها و ویژگی‌های این تلفن همراه می‌توان به فریم آلومینیومی، قاب پشت مات، صفحه نمایشگر ۶.۶۷ اینچ سوپر AMOLED با تصویر +HDR10، تراشه اسنپدراگورن ۸۶۵، پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰، دوربین ۶۴ مگاپیکسل چهارتایی، دوربین مخفی ۲۰ مگا پیکسلی سلفی با ویژگی پاپ آرت، باتری ۴۷۰۰ میلی امپر ساعت با قابلیت فست شارژ ۳۰ واتی و اسپیکرهایی با وضوع پخش و قدرت زیاد اشاره کرد.

در ادامه راهنمای خرید موبایل شیائومی، انواع دیگری از گوشی‌ها را بررسی خواهیم کرد.

  • گوشی شیائومی Redmi Note 9

این گوشی از جمله گوشی‌های میان رده بسیار محبوب شیائومی در کشور ایران است که در ازای مبلغ پرداختی شما، امکاناتی بی‌نظیر و فوق العاده را ارائه می‌کند.

برای مثال این تلفن همراه یک پوشش نانوی ضد آب دارد که آن را در برابر رطوبت محافظت می‌کند. دوربین ۴۸ مگاپیکسل چهارگانه این تلفن همراه از عکاسی ماکرو پشتیبانی کرده و امکان تهیه تصاویر فوق‌العاده را برای شما فراهم می‌کند.

از دیگر امکانات و ویژگی‌های این تلفن می‌توان به تراشه مدیاتک هلیو G85 و پردازنده گرافیکی بسیار قوی Mali_G52 MC2 اشاره کرد که استفاده از آن را برای نصب و اجرای بازی‌های مختلف مناسب می‌کنند. باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعت این گوشی در کنار فست بودن، استفاده از آن را برای شارژ معکوس ساعت و مچ بند هوشمند مناسب می‌کند.

  • گوشی شیائومی Black Shark 3s

این گوشی یکی از قدرتمندترین گوشی‌های تلفن همراه شیائومی برای علاقمندان به بازی و گیمرها است. این تلفن هوشمند قدرتمند در کنار فراهم آوردن امکان اجرای بازی‌های مختلف، از طراحی زیبا، بدنه تمام آلومینیومی، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن و وضوع فوق العاده ۲۴۰۰× ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده مرکزی ۸ هسته پرسرعت، تراشه اسنپدراگون ۸۶۵، پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰ برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها، دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل، باتری ۴۷۲۹ میلی آمپر ساعت فست ۶۵ واتی و شارژر مغناطیسی ۱۸ واتی اشاره کرد.

  • گوشی شیائومی Redmi Note 9 pro

این گوشی یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی شیائومی در مقالات مربوط به راهنمای خرید گوشی شیائومی بوده که با وجود میان رده بوده از قابلیت‌هایی عالی برخوردار است.

برای مثال قاب پشتی شیشه‌ای این تلفن همراه در کنار ضد آب بودن، ظاهر آن را به شدت شیک و زیبا نشان می‌دهد. صفحه نمایشگر این گوشی با رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ و روشنایی ۴۸۰ نیت، تصاویری واضح و زیبا را برای شما به نمایش می‌گذارد. این تلفن همراه مجهز به رابط کاربری MIUI 12 بوده و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی چهارگانه دارد. با استفاده از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این تلفن، شما می‌توانید تصاویر زیبا و باکیفیت پانوراما و HDR تهیه کنید.

باتری ۵۰۲۰ میلی امپر ساعتی قدرتمند این گوشی به شما امکان می‌دهد که ساعت‌ها بدون تمام شدن شارژ باتری از آن استفاده کنید.

  • گوشی شیائومی Poco C3

این گوشی یکی دیگر از گوشی‌های خانواده پوکوفون شیائومی است که در حین سادگی بسیار جذاب و زیبا به نظر می‌رسد. به علت تفاوت کم این گوشی به لحاظ متریال و قابلیت‌ها، برای خرید این گوشی شما کمتر هزینه خواهید کرد. از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های این تلفن همراه می‌توان به صفحه نمایش ۴۳ اینچی ال سی دی با روشنایی ۴۰۰ نیت، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سه گانه، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت، تراشه مدیاتک هلیو G35 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE7320 اشاره کرد.

  • گوشی شیائومی Mi 10 Lite 5G

این گوشی میان رده 5G یکی از گوشی‌های رده Mi 10 شیائومی بوده که از امکاناتی عالی برخوردار است. از جمله امکانات این گوشی می‌توان به ۶.۵۷ اینچی AMOLED نوع HDR10+ با تراکم پیکسلی بیشتر از ۴۰۱، تراشه اسنپ دراگون ۷۶۵G، پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۲۰، دوربین ۴۸ مگاپیکسل چهارگانه، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل، سنسور شناسایی اثر انگشت و باتری ۴۱۶۰ میلی آمپر ساعت فست شارژ ۲۰ واتی +Quick Charge 4 اشاره کرد.

  • گوشی شیائومی Mi 10 Ultra

در آخرین مورد از راهنمای خرید محصولات شیائومی به معرفی Mi 10 Ultra خواهیم پرداخت. این گوشی همراه یکی از خلاقانه‌ترین و خاص‌ترین گوشی‌های سری Mi 10 شیائومی است. بدنه شفاف این تلفن همراه امکان مشاهده قطعات داخلی گوشی را برای شما فراهم کرده است.

از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی می‌توان به صفحه نمایش OLED ۶۷ اینچ و روشنایی ۸۰۰ نیت اشاره کرد که مسلما تصاویری با کیفیت بی‌نظیر را برای شما به نمایش می‌گذارد. همچنین این صفحه نمایش از ۱ بیلیون رنگ پشتیبانی می‌کند.

این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰ مجهز است.دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی امکان تهیه تصاویر زیبا را برای شما فراهم می‌کند. همچنین این گوشی به اسپیکر قدرتمند با وضوع تصویر بالا و حسگر اثر انگشت قوی مجهز است. از دیگر قابلیت‌های این تلفن همراه می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت آن اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با مدل‌های مختلف جدید گوشی تلفن همراه شیائومی آشنا کردیم. با توجه به قابلیت‌های ذکر شده در این مطلب، شما می‌توانید تلفن مورد نظر خود را با توجه به این راهنمای خرید گوشی شیائومی انتخاب کنید. البته خرید دیگر محصولات این برند هم با توجه به قابلیت‌های آن‌ها و راهنمای خرید گوشی شیائومی می‌تواند تجربه‌ای بهتر و مناسب‌تر برای شما باشد.

اگر بخواهیم لیستی کامل از بهترین ها ارائه کنیم، میتوانیم لیست زیر را پیشنهاد دهیم:

بهترین تلفن های هوشمند شیائومی سال 2021 در یک نگاه :

  1. Xiaomi Mi 11
  2. Xiaomi Poco X3 NFC
  3. Xiaomi Mi 10T Pro
  4. Xiaomi Poco F2 Pro
  5. Xiaomi Mi 10 Pro
  6. Xiaomi Mi Note 10
  7. Xiaomi Black Shark 3
  8. Xiaomi Redmi Note 9
  9. Xiaomi Redmi Note 9T
  10. Xiaomi Redmi Mi 10
  11. بعنوان مثال:
  12.  Xiaomi Mi 10T Pro

    گوشی پرچمدار با قیمت پایین شیائومی در اواخر سال 2020
  13. مشخصات فنی :
    تاریخ انتشار: اکتبر 2020
    وزن: 218 گرم
    ابعاد: 165.1 76 76.4 9. 9.3 میلیمتر
    سیستم عامل: اندروید 10
    اندازه صفحه نمایش: 6.67 اینچ
    رزولوشن: 1080 24 2400
    پردازنده مرکزی: Snapdragon 865RAM: 8 گیگابایت
    ذخیره سازی: 128 گیگابایت / 256 گیگابایت
    باتری: 5،000 میلی آمپر ساعت
    دوربین عقب: 108MP + 13MP + 5MP + 5MP
    دوربین جلو: 20 مگاپیکسل
    نکات مثبت:

    + بالاترین قدرت پردازش
    + اسکنر اثر انگشت سریع

    نکات منفی:

    -پشت آن آهنربا اثر انگشت است
    -برای خیلی ها خیلی بزرگ


    سری Xiaomi Mi 10T در اواخر سال 2020 به تلفن های Mi 10 اضافه شد و Mi 10T Pro در راس آن دسته جدید قرار دارد که بالاتر از Mi 10 اما زیر Mi 10T Pro قرار دارد. 

    Xiaomi Mi 10T Pro به عنوان یک پرچمدار ارزان قیمت عالی است - از همان دوربین اصلی ، نرم افزار و قدرت پردازش برخوردار است اما از طراحی و نمایشگر با کیفیت پایین تری برخوردار است تا هزینه را پایین نگه دارد.

    چند مورد اضافی برای این تلفن وجود دارد که در سری Mi 10 وجود ندارد: مانند یک اسکنر اثر انگشت نصب شده جانبی ، صفحه نمایش 144 هرتز و یک دوربین مناسب.

    قیمت در دیجی کالا

    و یا:

    4. Xiaomi Poco F2 Pro

    یک میان رده پاپ آپ
    مشخصات فنی :
    تاریخ انتشار: می 2020
    وزن: 219 گرم
    ابعاد: 163.3 75 75.4 8. 8.9 میلیمتر
    OS: اندروید 10
    اندازه صفحه نمایش: 6.67 اینچ
    رزولوشن: 1080 x 2400
    پردازنده مرکزی: Snapdragon 865RAM: 6/8 گیگابایت
    ذخیره سازی: 128 گیگابایت / 256 گیگابایت
    باتری: 4،700mAh
    دوربین پشت: 64MP + 5MP + 5MP + 5MP + 5MP : مگاپیکسل
    دوربین جلو: 20 مگاپیکسل

    نکات مثبت:

    + نسبتاً مقرون به صرفه
    + صفحه نمایش بزرگ و نشکن

    نکات منفی:

    -کمی بزرگ
    -می تواند خیلی گرم شود
    دو سال پس از Pocophone F1 اصلی (که قبلا در این لیست بود) شیائومی از Poco F2 Pro رونمایی کرد.

    این گوشی دارای یک دوربین سلفی پاپ آپ ، یک صفحه نمایش بزرگ نشکن و برخی از بهترین پردازش هایی است که در گوشی های هوشمند دیده ایم. در بخشهای دوربین و باتری نیز نسبتاً خوب است.

    بنابراین این گوشی از بسیاری جهات یک گوشی کاملاً شایسته است اما اندازه آن ممکن است برای برخی مناسب نباشد. همچنین فاقد هرگونه ویژگی جالب و قابل توجه رقبای خود است ، به همین دلیل در این لیست بالاتر نیست.

    قیمت در دیجی کالا

    Xiaomi Redmi Note 9T

    یک تلفن 5G مناسب (نسل پنچم)
    مشخصات فنی:
    تاریخ انتشار: ژانویه 2021
    وزن: 199 گرم
    ابعاد: 161.2 77 77.3 9. 9.1 میلیمتر
    سیستم عامل: Android 10
    اندازه صفحه نمایش: 6.53 اینچ
    رزولوشن: 1080 x 2340
    پردازنده مرکزی: ابعاد 800 اورام: 4 گیگابایت
    ذخیره سازی: 64 گیگابایت / 128 گیگابایت
    باتری: 5،000 میلی آمپر ساعت
    دوربین عقب: 48MP + 2MP + 2MP
    دوربین جلو: 13MP
    نکات مثبت:

    + 5G مقرون به صرفه
    + سرعت نسبتاً سریع


    تلفن های هوشمند Redmi برای گوشی های هوشمند ارزان قیمت و نسبتاً قدرتمند (نسبت به قیمت آنها) ، با ظاهری نسبتاً خوب و دوربین های کاملاً عالی ، بسیار مناسب است. Redmi Note 9T نمونه کاملی از این مورد است.

    اولین گوشی 5G Redmi ، Note 9T نسبت به قیمت خود بسیار قدرتمند است و برای بازی و تماشا مناسب بود. استفاده از اسکنر اثر انگشت آن خوب بود ، باتری آن مدت زیادی دوام آورد و صفحه نمایش آن از برخی رقبا بهتر است.

     ردمی نوت 9 تی یک مشکل بزرگ دارد و اگر این لیست را به ترتیب بخوانید ، ممکن است بتوانید حدس بزنید که چیست. قیمت Poco X3 NFC به همان اندازه است و در بسیاری از بخش ها مشخصات بهتری دارد. اگر به هر دلیلی آن تلفن را نمی خواهید ، این گزینه خوبی است.

    قیمت در دیجی کالا

    برای اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید:

    بهترین گوشی های هوشمند شیائومی سال 2021

    شما نظرتون چیه؟ زیر همین مقاله با دیگران به اشتراک بگذارید.

    در صورت هرگونه سوال در فرم نظر سنجی زیر همین مقاله مطرح کنین.

    فروشگاه : می فیکس پارت کامل ترین فروشگاه تامین و  پخش قطعات شیائومی در ایران

    لیست قطعات شیائومی

    تاچ ال سی دی شیائومی

    گلس تاچ و گلس تعمیراتی

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .