هزینه تعویض باتری گوشی‌های شیائومی
نحوه تعویض باتری گوشی شیائومی به چه صورت است؟ هزینه تعویض باتری گوشی شیائومی چقدر است؟ در این مطلب با تعمیر باتری گوشی شیائومی بیشتر آشنا شوید.
هزینه تعویض باتری گوشی‌های شیائومی

هزینه تعویض باتری گوشی‌های شیائومی

Cost of replacing the battery of Xiaomi phones

باتری گوشی‌های شیائومی، مانند باتری‌های گوشی­های دیگر، به­ صورتی طراحی شده است که می‌توان دوباره از آن‌ها استفاده کرد؛ اما اگر باتری موبایل دچار مشکل شود یا شارژ نشود، باید حتماً آن را تعویض کنید. باتری گوشی شیائومی جزو اصلی‌ترین و مهم‌ترین سخت‌افزار­های موبایل محسوب می­شود که عملکرد و کارکرد گوشی را تعیین می‌کند و مهم‌ترین منبع تغذیه و شارژ موبایل است. ما در این­جا، مطالبی دربارۀ تعویض باتری گوشی شیائومی شرح خواهیم داد.

برای مطالعه بیشتر :

مشکلات رایج گوشی‌های شیائومی و رفع آن‌ها

علت زود خالی شدن باتری گوشی شیائومی

هزینه تعویض باتری گوشی‌های شیائومی

تعویض باتری گوشی‌های شیائومی چگونه است؟

باتری گوشی‌های شیائومی، مانند تمام گوشی‌های هوشمند دیگر، ظرفیت محدودی در خودشان دارند و پس از مدتی استفاده از موبایل، انرژی و عملکرد خودشان را تا حد زیادی از دست می‌دهند و شما برای استفادۀ دوباره از موبایل، باید باتری را تعویض کنید.

با توجه به اینکه تعویض باتری گوشی شیائومی سختی‌های زیادی دارد، به شما پیشنهاد می‌شود که این کار را به دست یک متخصص در این زمینه بسپارید. باید بدانید که بهترین زمان انتخاب عوض‌کردن باتری شیائومی، تأثیر بسیار زیادی روی کارایی و عملکرد موبایل شما خواهد داشت.

امروزه باتری‌های لیتیوم یونی و پلیمری افزایش پیدا کرده‌اند و بیشترین استفاده را در موبایل‌ها دارند. ساختار باتری موبایل، تأثیر زیادی بر سلامت و عمر مفید باتری دارد و شما باید برای گوشی خودتان، بهترین باتری را انتخاب کنید.

 نحوۀ تعویض باتری گوشی شیائومی

باتری‌های گوشی شیائومی، مانند باتری گوشی‌های هوشمند دیگر، پس از مدتی استفاده عمر خود را از دست می‌دهند و کارایی آن‌ها به‌شدت پایین می­آید. در این زمان بهتر است به فکر تعویض باتری گوشی خود باشید و هرچه سریع‌تر اقدام کنید. همان‌طور که در مطالب بالا خواندید، باید در انتخاب بهترین زمان برای تعویض باتری دقت کنید؛ چون می‌تواند در استفادۀ دوباره از موبایل به شما کمک کند.

مهم‌ترین دلیل برای تعویض باتری گوشی شیائومی، خراب‌شدن آن است. معمولاً افراد، زمانی به فکر تعویض باتری گوشی شیائومی خود می­افتند که یا باتری سوخته است یا کاملاً عملکرد خود را از دست‌ داده و خراب شده است. در ادامۀ مطالب، به چند نمونه از علائم خرابی باتری گوشی شیائومی اشاره خواهیم کرد تا در صورت روبرو­شدن با آن­ها، به فکر تعویض باتری گوشی شیائومی خود باشید.

هزینه تعویض باتری گوشی‌های شیائومی

علائم خرابی باتری شیائومی

  • بادکردن باتری گوشی
  • خاموش و روشن­ شدن گوشی
  • چشمک ­زدن گوشی
  • خالی­ شدن زود هنگام شارژ باتری
  • ازبین‌رفتن و سیاه ­شدن صفحۀ گوشی
  • داغ­ شدن بیش از حد باتری گوشی
  • روشن­ ماندن گوشی تا زمان اتصال به شارژر

 مواردی که گفته شد، از جملۀ مواردی است که در طولانی‌مدت باعث خراب‌شدن باتری موبایل می‌شود و هنگامی که با هر یک از این موارد برخورد کردید، به خراب­ بودن باتری گوشی خود پی ببرید و بدانید که زمان تعویض باتری موبایل شما فرا رسیده است. به‌موقع عوض‌کردن باتری موبایل می‌تواند از آسیب ­دیدن جدی گوشی شما جلوگیری کند. توجه داشته باشید به‌موقع عوض­ نکردن باتری، باعث منفجر­شدن گوشی شما خواهد شد.

نحوۀ بازکردن گوشی شیائومی و تعویض باتری

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، هرگاه یکی از مشکلات بالا برای گوشی شما اتفاق افتاد و تصمیم گرفتید که باتری موبایل خود را تعویض کنید، حتماً آن را به دست یک متخصص بسپارید؛ زیرا تعویض باتری گوشی شیائومی نیاز به متخصص و ابزارهای خاصی دارد.

در بعضی از موارد، ممکن است درست تعویض ­نکردن باتری موبایل، باعث خراب‌شدن موبایلتان بشود یا باتری تعویض ­شده برای شما به‌خوبی کار نکند. در اینجا آموزش تعویض باتری گوشی‌های شیائومی را به شما آموزش خواهیم داد.

 در ابتدا، بهتر است برای اینکه موبایل شما دچار مشکل نشود، آن را خاموش کنید. سپس، سیم‌کارت را قبل از تعویض باتری و بازکردن موبایل، از گوشی‌ خود خارج کنید تا به مشکل برنخورید.

برای راحت بازکردن درب گوشی بهتر است قبل از بازکردن، انتهای گوشی خود را با سشوار گرم کنید و پس از چند دقیقه به‌وسیلۀ اسپاتولا به ناحیۀ پایینی گوشی فشار وارد کنید تا کمی باز شود و سپس، با یک کارت پلاستیکی دورتادور قاب پشتی گوشی را باز کنید.

 در این قسمت حتماً باید آنتن NFC را از گوشی جدا کنید. برای انجام این کار شما باید پیج ۱۰ فیلیپس را آزاد کنید و آنتن را به‌راحتی از موبایل جدا کنید. شما در این قسمت، باتری گوشی شیائومی را مشاهده می‌کنید که باید آن را از گوشی خارج کنید.

قبل از انجام این کار، سعی کنید برچسب‌هایی را که دورتادور باتری قرار دارند، از روی آن جدا کنید و با یک کارد پلاستیکی، باتری را از گوشی خارج کنید. در مرحلۀ آخر، زمانی که باتری به ­طور کامل از گوشی جدا شده است، باید باتری اصلی و جدید را در گوشی قرار دهید و تمام مراحلی را که برای بازکردن و جداکردن باتری انجام دادید، برای قراردادن باتری جدید انجام بدهید و موبایل را روشن کنید.

عوامل خراب‌شدن باتری شیائومی چیست؟

عواملی که سبب تعویض باتری گوشی شیائومی می‌شود شامل موارد زیر است:

  • حرارت زیاد به باتری و گوشی باعث خراب‌شدن باتری می‌شود.
  • استفاده از شارژرهای فیک و غیر­اصل برای شارژ­کردن گوشی.
  • شارژ­کردن گوشی با شارژهای فندکی و پاوربانک‌ها.
  • استفاده‌نکردن از محافظ برای شارژ­کردن موبایل.
  • استفاده از گوشی در هنگام شارژ­شدن.
  • انتخاب زمان نادرست برای شارژ­کردن گوشی.

راهکارهایی برای افزایش طول عمر باتری شیائومی

از شارژرهای اصلی یا شارژری که با ولتاژ شارژ گوشی شما سازگاری داشته باشد، استفاده کنید.

نباید اجازه دهید گوشی شما به­ دلیل تمام ­شدن باتری خاموش شود.

باتری گوشی شیائومی خود را بیش از اندازه شارژ نکنید؛ توجه داشته باشید نباید گوشی خود را به مدت طولانی به شارژ بزنید، مخصوصاً در هنگام خواب.

در هنگام اتصال گوشی به شارژر، هرگز از آن استفاده نکنید؛ زیرا باتری گرمای دوبرابری تولید می‌کند و به شما و گوشی‌تان آسیب می‌رساند.

در هنگام شارژ­شدن گوشی، آن را در زیر بالشت و وسایل دیگر قرار ندهید؛ زیرا به­ علت کاهش تهویه، میزان حرارت بالا رفته و باعث انفجار باتری می‌شود.

قیمت باتری اصلی گوشی شیائومی

 باتری گوشی‌های شیائومی در فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر اورجینال بوده و دارای گارانتی تعویض است. خرید باتری شیائومی اصلی، باعث حفظ سلامت گوشی شما خواهد شد. علاوه بر این، باتری‌های اصلی شیائومی عمر طولانی‌تری نسبت به باتری‌های تقلبی یا کپی دارند.

با توجه ‌به گسترش استفادۀ خرید آنلاین باتری گوشی‌های شیائومی، شما می‌توانید به‌راحتی و با اطمینان ­خاطر بیشتری، نسبت به خرید آنلاین باتری موبایل شیائومی خود در سایت‌ها اقدام کنید. شما می‌توانید در هنگام خرید باتری اصلی گوشی شیائومی، انواع مختلف آن را با توجه‌ به نیاز، بودجه و هزینۀ خود تهیه کنید.

لیست قیمت باتری گوشی‌های شیائومی

لیست قیمت باتری گوشی موبایل شیائومی هر چند ساعت یک بار به ­روز می‌شود. کمترین قیمت برای باتری گوشی شیائومی از ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و هر چه قیمت بالاتر می‌رود، کیفیت و عملکرد آن نیز بهتر می‌شود. همچنین، قیمت‌ها تماماً توسط فروشندگان درج می‌شود. به یاد داشته باشید که حتماً باتری گوشی خود را از فروشگاه­ های معتبر، با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید. 

هزینة تعویض باتری گوشی شیائومی

هزینه و قیمت تعویض یا تعمیر باتری گوشی‌ شیائومی در مقابل با خریدن گوشی جدید، زمانی منطقی است که باتری را به‌درستی تعویض کنند و پس از تعویض، گوشی شما به‌درستی کار کند. هنگامی که برای تعویض باتری گوشی‌ شیائومی به مراکز تعمیراتی ناشناس مراجعه می‌کنید، ممکن است تنها یک هزینة اضافه بر خرید گوشی برای خود ایجاد کنید؛ چرا که استفاده از باتری‌های فیک و تقلبی در بسیاری از مراکز وجود دارد. این دسته از باتری‌ها پس از مدت‌زمان کوتاهی، فشاری به ساختار گوشی وارد می‌سازند. برای جلوگیری از این اتفاق، می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر تعمیر باتری گوشی شیائومی مراجعه کنید.

 لیست قیمت باتری شیائومی با این لینک در می فیکس پارت ببینید:

 در صورت هرگونه سوال در فرم نظر سنجی زیر همین مقاله مطرح کنین.

فروشگاه : می فیکس پارت کامل ترین فروشگاه تامین پخش قطعات شیائومی در ایران پاساژ علاالدین

باتری شیائومی نوت 8، قیمت باتری شیائومی نوت ۹ پرو،

خرید باتری شیائومی نوت 8، باتری شیائومی نوت۹پرو،

قیمت باتری شیائومی نوت 8، باتری شیائومی نوت 8 پرو

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .