فروش اینترنتی قطعات گوشی شیائومی

فروش اینترنتی قطعات گوشی شیائومی

در نیای امروز خرید لوازم جانبی اصل و باکیفیت کاری آسوده نخواهد بود,پس با می فیکس پارت همراه باشید تا تجربه ای خوب ازخرید برایتان رقم بخورد.
فروش اینترنتی قطعات گوشی شیائومی

فروش اینترنتی قطعات گوشی شیائومی

فروش اینترنتی قطعات گوشی شیائومی

Online sales of Xiaomi phone parts

در دنیای امروز خرید لوازم جانبی اصل و باکیفیت کاری آسوده نخواهد بود,پس با می فیکس پارت همراه باشید با فروش اینترنتی قطعات گوشی شیائومی تا تجربه ای خوب ازخرید برایتان رقم بخورد. 

شیائومی یکی از جدیدترین برندهای تلفن همراه است که با عرضه چندین گوشی پرچمدار بسیار قدرتمند با قیمتی کمتر نسبت به رقبای خود، توانسته است سهم خوبی از بازار تلفن همراه را به خود اختصاص دهد.

شیائومی در بازار داخلی و بازار جهانی فروش خوبی دارد و طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از دلایلی که در هنگام خرید قطعات گوشی شیائومی با مشکل مواجه نمی شوید همین است. یافتن مجموعه ای از قطعات برای این مدل های گوشی  برای مصرف کنندگان مشکل ساز نمی باشد.

به همین منظور می فیکس پارت با نگاهی به آمار فروش مدل های مختلف شیائومی سعی در ارائه قطعات گوشی شیائومی مورد نیاز مصرف کنندگان داشت. قطعات گوشی شیائومی را می توان در دسته بندی تاچ ال سی دی، گلس تاچ، برد اصلی، دوربین، فلت شارژ، باتری، فریم و .... یافت. به طور خاص، تمامی این قطعات گوشی شیائومی بر اساس مدل دسته بندی شده اند و مشخصات، توضیحات و شرایط سازگاری برای تمامی محصولات موبایل شیائومی درج شده است.

فروش اینترنتی قطعات گوشی شیائومی، نمایندگی فروش قطعات گوشی شیائومی،

قطعات سخت افزاری گوشی شیائومی، قطعات شیائومی تهران

 در سایت می فیکس پارت مجموعه کاملی از قطعات گوشی شیائومی شامل قطعاتی که در زیر مهمترین دسته بندی ها را ارائه می دهیم و شما می توانید از این اطلاعات برای خرید قطعات گوشی شیائومی استفاده کنید.

تاچ ال سی دی شیائومی

تاچ ال سی دی هر گوشی یکی از مهم ترین قطعات آن به حساب می آید و از آنجایی که قطعات تقلبی زیادی در بازار وجود دارد، یافتن نوع اصلی آن کمی مشکل خواهد بود، بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از خرید این قطعه به می فیکس پارت مراجعه کرده و جنس اصلی را خریداری کنید.چون که مهم است که مطمئن شوید سایت یا مکانی که از آن خرید می کنید دارای حسن شهرت است. تاچ ال سی دی شیائومی

دوربین اصلی و دوربین سلفی شیائومی

فروش اینترنتی قطعات گوشی شیائومی

امروز در سال 2022 به نقطه بلوغ و توسعه دوربین گوشی‌های هوشمند رسیده‌ایم که حتی محصولات متوسط ​​و اقتصادی از ترکیب چهار لنز در قاب پشتی و دوربین سلفی در قاب جلو استفاده می‌کنند و در پرچم‌داران، قسمت دوربین است.

یکی از معیارهای اصلی خرید شد. به همین خاطر به نسبت استفاده ی فراگیر از امکانات خرابی های قطعاتی مثل دوربین اصلی و سلفی افزایش زیادی داشته است که تهیه لوازم جانبی اصل و سازگار با گوشی بسیار حائز اهمیت است, زیرا که اگر محصول فابریک گوشی را تهیه ننمایید در هنگام نصب و یا در مدت بسیار کمی بعد از تعویض قطعه گوشی دچار مشکل می شود.

بیشتر بدانید

نمایندگی قطعات شیائومی + تعمیرات

فروش اینترنتی قطعات گوشی شیائومی

زیرا که به دلیل کیفیت پایین محصولات فیک ممکن است بعد از آپدیت گوشی دوربین با کیفیت پایین تری کار کند و یا بعد از تعویض درمدت زمان کمی به دلیل ضعف قطعات مورد استفاده در آن به سرعت از کار می افتد و متحمل ضرر می شوید در نتیجه چقدر مهم است که از ابتدا با تهیه لوازم فابریک از تیمی مجرب بااطمینان خاطر برای تعمیر گوشی خود اقدام کنید.

برد اصلی گوشی شیائومی

فروش اینترنتی قطعات گوشی شیائومی

این قطعه یک صفحه بزرگ سبز رنگ بوده و تمامی قطعات موبایل به آن متصل شده است. این قسمت به دستگاه اجازه می دهد تا تمامی اجزای گوشی را به یکدیگر متصل کند. به عنوان مثال دوربین سلفی، دوربین عقب، ال سی دی، اسپیکر، میکروفون موبایل، پردازنده و ... اجزای گوشی از طریق این برد به یکدیگر متصل می شوند.

عوامل متعددی وجود دارد که می تواند به برد گوشی ها آسیب برساند و گوشی های شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می شود:

  • حرارت :

 یکی از رایج ترین مشکلاتی که در گوشی های هوشمند شیائومی مشاهده می شود، افزایش دمای دستگاه و در نهایت آسیب دیدن برد گوشی است. فعالیت زیاد، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کیفیت پایین قطعات گوشی می تواند باعث آسیب و سوختن برد به دلیل حرارت زیاد شود.

 ضربه خوردن به گوشی:

یکی از اصلی ترین عواملی که می تواند به برد گوشی ها آسیب برساند ضربه است و میزان آسیب وارده شده به گوشی، میزان آسیب برد را مشخص می کند. ضربه های بزرگ می تواند به برد آسیب برساند، به همین دلیل استفاده از قاب برای گوشی شما بسیار مهم است.

  • اتصالی برقی:

یکی از وظایف اصلی برد کنترل ولتاژ ورودی به قسمت های مختلف گوشی می باشد که در اکثر مواقع در صورت تقلبی یا خرابی باتری و عدم انتقال ولتاژ لازم به دستگاه و دیگر قطعات گوشی آسیب می رساند.

  • آب خوردگی:

نفوذ حتی چند قطره آب به داخل دستگاه این قابلیت را دارد که مشکلات اساسی ایجاد کند یا به عبارتی ورود آب به برد گوشی حتی اگر به ال سی دی آسیب نرساند برای سایر قطعات مشکل ایجاد می کند.

باتری شیائومی و شارژر شیائومی

فروش اینترنتی قطعات گوشی شیائومی

در نتیجه رویدادهای مختلف، به خصوص مدت طولانی پس از شروع استفاده از تلفن ممکن است باتری آن کیفیت خود را از دست بدهد، شارژ کمتری را حفظ کند، به دلیل تخلیه ناگهانی شارژ خاموش شود یا حتی متورم شود و کاملا غیر قابل استفاده شود.

در این مواقع می توانید بدون نگرانی از غیر قابل استفاده بودن گوشی هوشمند خود یک باتری تهیه کنید و گوشی خود را مانند روز اول نو و قابل استفاده کنید.

شیائومی در زمینه شارژر نیز خلاق است و انواع شارژر را ارائه می کند و برای خرید شارژر شیائومی با محدودیتی مواجه نیستید. به غیر از شارژرهای سریع با کیفیت، شارژرهای فندکی، شارژرهای بی سیم خودرو یا رومیزی و شارژرهای با درگاه های متعدد برای شارژ همزمان چند دستگاه از دیگر محصولات این شرکت است.

به یاد داشته باشید که استفاده از شارژرهای تقلبی و ناشناس بزرگترین خیانت به گوشی شماست زیرا می تواند به راحتی به باتری آسیب برساند و هزینه های اضافی را برای دستان شما به همراه داشته باشد.

سایر قطعات موجود در می فیکس پارت:

انواع فلت

برد شارژ

درب پشت

گلس تاچ

فریم

اسپیکر

در تمامی موارد فوق برای خرید می فیکس پارت می توانید مدل های مختلف لوازم جانبی موبایل شیائومی مورد نیاز خود را با انواع برندهای اورجینال و با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی می فیکس پارت مشاهده کنید.

نمایندگی تعمیر شیائومی در تهران

شیائومی

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .