نمایندگی قطعات شیائومی + تعمیرات

نمایندگی قطعات شیائومی + تعمیرات
برای تعمیر گوشی شیائومی بهتر است به سراغ مراکز معتبر بروید. مراکزی که مخصوص گوشی‌های شیائومی هستند، از تخصص بالاتری نسبت به مراکزی که تعمیر همه نوع گوشی را می‌پذیرند، برخوردار هستند.
نمایندگی قطعات شیائومی + تعمیرات

نمایندگی قطعات شیائومی + تعمیرات

نمایندگی قطعات شیائومی + تعمیرات

Xiaomi parts dealer + repairs

قبل از اینکه به نمایندگی قطعات شیائومی بپردازیم، بهتر است کمی راجب شرکت بزرگ شیائومی صحبت کنیم تا بیشتر با این غول فناوری آشنا شوید. شرکت چینی شیائومی که در مدت کوتاهی تبدیل به یکی از غول‌های تکنولوژی و فناوری شده است، در زمینه طراحی، توسعه و فروش تلفن‌های هوشمند، نرم‌افزار تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی و ابزار فعالیت دارد.

شرکت شیائومی - نمایندگی قطعات شیائومی + تعمیرات

شیائومی بعد از سامسونگ دومین سازنده بزرگ گوشی در دنیا است. این موضوع محبوبیت این برند را نشان می‌دهد که توانسته درصد زیادی از بازار تلفن همراه را به خود اختصاص دهد.

این شرکت در سال 2010 تاسیس شد و تا به الان حدود 35.000 کارمند دارد. بنیان‌گذار شیائومی بیست و سومین فرد ثروتمند در جهان است و در حال حاضر به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شیائومی فعالیت می‌کند.

رکورد پرفروش ترین گوشی در سال 2018 برای شیائومی است و همچنین در سال 2015 شیائومی رکورد فروش بیشترین گوشی در 24 ساعت را دارا است.

نمایندگی قطعات شیائومی + تعمیرات

مطالعه بیشتر

آشنایی با آرم، لوگو و شرکت شیائومی

تعمیرات گوشی شیائومی - نمایندگی قطعات شیائومی

برای تعمیر گوشی شیائومی بهتر است به سراغ مراکز معتبر بروید. مراکزی که مخصوص گوشی‌های شیائومی هستند، از تخصص بالاتری نسبت به مراکزی که تعمیر همه نوع گوشی را می‌پذیرند، برخوردار هستند.

همچنین به دلیل آشنایی و تسلط بیشتر با گوشی و سخت افزار شیائومی، این مراکز راحت تر می‌توانند عیب یابی کنند و مشکل را حل کنند. از طرفی تا حد امکان از قطعات مناسب شیائومی برای تعمیر استفاده می‌کنند نه قطعاتی که برای گوشی های مختلف قابل استفاده است.

فروشگاه می فیکس پارت از محدود مکان هایی است که برای تعمیرات گارانتی ارائه می‌دهد. می فیکس پارت با استفاده از قطعات اصلی، باکیفیت و همچنین کارشناسان حرفه ای تعمیر گوشی شیائومی را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد.

نمایندگی قطعات شیائومی + تعمیرات

نمایندگی قطعات شیائومی در ایران

تعداد قطعات تقلبی برای تلفن همراه بسیار زیاد شده است. قطعات تقلبی استاندارد نیستند و از کیفیت و عمر پایینی نیز برخوردار هستند. همچنین ممکن است قطعه تقلبی به سایر قطعات نیز آسیب برساند و باعث خسارت بیشتری نیز شود.

متاسفانه فروشگاه‌های زیادی نیز وجود دارند که قطعات تقلبی را به عنوان قطعه اصلی به فروش می‌رسانند و خریدار نیز ممکن است متوجه این موضوع نشود.

همچنین برخی قطعات مخصوص گوشی های شیائومی نیستند و برای گوشی های مختلف استفاده می‌شوند. بهتر است تا حد امکان از قطعاتی استفاده شود که مخصوص گوشی‌های شیائومی هستند و از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

نمایندگی قطعات شیائومی + تعمیرات

فروشگاه می فیکس پارت یکی از نمایندگی‌های معتبر قطعات و تعمیرات تخصصی شیائومی در ایران است که قطعات را می‌توان با ضمانت اورجینال بودن از می فیکس پارت تهیه کرد. این یعنی هنگام خرید قطعاتی مانند تاچ ال سی دی شیائومی، دوربین، باتری و ... دیگر نگران اصل یا تقلبی بودن قطعات نخواهید بود و با خیال راحت می‌توان قطعات اصلی را تهیه کرد.

هزینه تعمیرات موبایل شیائومی

هزینه تعمیر گوشی شیائومی بستگی دارد که مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری است. مشکلات نرم افزاری معمولا با هزینه کم قابل رفع هستند و اگر گوشی توسط کارشناس حرفه ای که با گوشی های شیائومی آشنایی بیشتری دارد بررسی شود، خیلی سریع تر مشکل حل می‌شود.

اما اگر مشکل سخت افزاری باشد، هزینه تعمیر آن با توجه به نوع مشکل و قطعه موردنیاز متفاوت است. در ابتدا بهتر است گوشی توسط یک متخصص بررسی شود تا مشکل به صورت دقیق مشخص شود. گاهی اوقات ممکن است فکر کنید به عنوان مثال مشکل از تاچ ال سی دی است و تاچ ال سی دی باید تعویض شود. اما بعد از بررسی مشخص می‌شود که نیاز به تعویض این قطعه نیست و با هزینه خیلی کمتر می‌توان آن را تعمیر کرد.

هزینه تعمیر گوشی شیائومی کاملا بستگی به نوع قطعه موردنیاز دارد و به صورت دقیق نمی‌توان قیمت مشخصی را برای آن تعیین کرد.

برای اطلاع دقیق از قیمت تعمیر گوشی شیائومی، می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما، با کارشناسان می فیکس پارت درارتباط باشید تا شما را در انتخاب بهترین روش تعمیر و هزینه آن راهنمایی کنند.

نمایندگی قطعات شیائومی + تعمیرات

هزینه قطعات شیائومی - نمایندگی قطعات شیائومی + تعمیرات

قطعات شیائومی معمولا نسبت به برخی برندها مانند اپل و سامسونگ ارزان‌تر هستند. این موضوع یکی از مزایای مهم شیائومی نسبت به سایر برندها است و کمی خیال مصرف کنندگان را راحت کرده است.

از آنجایی که تلفن همراه دارای قطعات مختلفی است، نمی‌توان قیمت دقیقی را برای هزینه قطعات شیائومی مشخص کرد. همچنین ممکن است به مرور زمان با افزایش نرخ ارز، قیمت قطعات تغییر کند.

بنابراین برای اطلاع دقیق از هزینه قطعات، می‌توانید وارد صفحه قطعه موردنظر در سایت شوید و یا با کارشناسان پشتیبانی درارتباط باشید تا از قیمت به روز قطعات اورجینال و اصلی مطلع شوید.

نمایندگی قطعات شیائومی + تعمیرات

گارانتی و خدمات پس از فروش شیائومی

یکی از انتظارات خریداران، داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش است. این واقعا انتظار به جا و درستی است و مصرف کننده زمانی که قطعه ای را می‌خرد و یا تلفن همراه خود را تعمیر می‌کند، می‌خواهد قطعه و یا تعمیر انجام شده دارای ضمانت باشد.

متاسفانه اکثر فروشگاه ها و فروشنده ها هیچگونه ضمانت و یا خدمات پس از فروشی را ارائه نمی‌کنند و این موضوع باعث نگرانی خریدار می‌شود. مراکز معتبر و نمایندگی قطعات شیائومی معمولا دارای ضمانت هستند و با خیال راحت می‌توان به آن‌ها مراجعه کرد.

می فیکس پارت فروشگاه تخصصی قطعات شیائومی است که تعمیرات تلفن همراه شیائومی را نیز به صورت تخصصی انجام می‌دهد. تمامی قطعات موجود در فروشگاه می فیکس پارت دارای ضمانت اورجینال بودن هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا در زمینه قطعات و یا تعمیر گوشی شیائومی شما را راهنمایی کنند.

نمایندگی تعمیر شیائومی در تهران

برای حافظه گوشی CCleaner

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .