هزینه تعمیر ال سی دی گوشی شیائومی

هزینه تعمیر ال سی دی گوشی شیائومی
هزینه تعمیر ال سی دی گوشی شیائومی اولین موردی است که در زمان خراب شدن صفحه گوشی شیائومی خود به خود به ذهنتان می‌رسد. در این مقاله سعی داریم به صورت کامل به این موضوع می‌پردازیم.
هزینه تعمیر ال سی دی گوشی شیائومی

هزینه تعمیر ال سی دی گوشی شیائومی

هزینه تعمیر ال سی دی گوشی شیائومی

Xiaomi LCD repair cost

هزینه تعمیر ال سی دی گوشی شیائومی اولین موردی است که در زمان خراب شدن صفحه گوشی شیائومی خود به خود به ذهنتان می‌رسد. در این مقاله سعی داریم به صورت کامل به این موضوع می‌پردازیم.

همین حالا با یک کلیک در دوره آموزش تعمیر گوشی موبایل  شیائومی ثبت نام و زندگیتان را متحول کنین.

با گارانتی استخدام در می فیکس پارت!!! با آموزش نیروهای زبده و متخصص در قلب بزرگترین بازار موبایل ایران

ثبت درخواست تعمیر فوری شیائومی

برند شیائومی

شیائومی همانند سامسونگ برندی معروف است که در دسترس کاربران و افراد قرار دارد. این برند توسط آقای لی جون به جایگاه فعلی خود رسیده است. امروزه می‌توان این گوشی را به راحتی از بازار خریداری کرد. شیائومی تنها برندی است که در مدت کوتاهی توانست رشد پیدا کند و سهم بزرگی را در بازار به خود اختصاص دهد. در این مقاله می‌خواهیم ال سی دی این گوشی و تعمیر آن را بررسی کنیم.

تعویض ال سی دی گوشی شیائومی

آیا تا به حال ال سی دی گوشی شیائومی شما شکسته است یا به فکر تعمیر ال سی دی گوشی خود بوده اید؟ اگر به فکر تعویض ال سی دی گوشی خود هستید، اصلا نگران نباشید.

هزینه تعمیر ال سی دی گوشی شیائومی

شکستن ال سی دی گوشی، اتفاقی است که برای اکثر دارندگان آن افتاده است و می‌توان گفت که بدترین اتفاق در بین مشکلات گوشی موبایل است. در این مقاله قصد داریم به راه و روش تعویض ال سی دی گوشی شیائومی و همچنین قیمت تعویض تاچ ال سی دی گوشی شیائومی اشاره کنیم.

ثبت درخواست تعمیر فوری شیائومی

انتخاب ال سی دی مناسب برای گوشی شیائومی

لوازم جانبی گوشی های شیائومی در کارخانه های گوناگون تولید می‌شوند. ال سی دی این گوشی ها نیز جز قطعات جانبی هستند، پس به راحتی می‌توانید در صورت شکستن به تعمیر آن بپردازید.

به دلیل متفاوت بودن میزان روشنایی، کیفیت رنگ و اشباع رنگ مشتریان هنگام تعویض دچار مشکل می‌شوند چون نمی‌توانند تشخیص دهند که کدام کارخانه ال سی دی را برای یک تلفن خاص تولید کرده است. بنابراین ما به شما خواهیم گفت که چگونه به راحتی داده های لازم را بدست آورید.

هزینه تعمیر ال سی دی گوشی شیائومی

توصیه های مهم در مورد تعویض ال سی دی موبایل شیائومی

در واقع تعویض ال سی دی گوشی شیائومی بسیار ساده و ارزان تر نسبت به گوشی های سامسونگ می‌باشد. بهتر است در صورت شکستن تاچ ال سی دی هرچه زودتر نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

صفحه نمایش تلفن ترک خورده به مرور زمان بهبود پیدا نمی‌کند. در بدترین حالت صفحه لمسی ترک خورده یا آسیب دیده، آنقدر آسیب خواهد دید که عملکرد لمسی خازنی دیگر به حرکات انگشت پاسخ نمی‌دهد. علاوه بر این، روغن های انگشت و زباله ها راه خود را به سمت ترک ها پیدا کرده و با گذشت زمان می‌توانند به صفحه نمایش آسیب بیشتری وارد کنند.

پوشش شیشه ای روی صفحه از عملکرد داخلی دستگاه نیز محافظت می‌کند. بنابراین بهترین راه هنگام ترک خوردن و شکستن ال سی دی، تعویض ال سی دی گوشی شیائومی است.

هزینه تعمیر ال سی دی گوشی شیائومی

تفاوت صفحه نمایش اورجینال و ‌کپی چیست؟

  • روشنایی صفحه موبایل
  • کیفیت نمایش محتوای صفحه گوشی
  • پایداری و کارکرد درست برای کاربران
  • عمر ال سی دی

ثبت درخواست تعمیر فوری شیائومی

گلس صفحه نمایش گوشی شیائومی

در صفحه نمایش گوشی، اولین قطعه ای که با آن روبرو می‌شوید گلس است. وظیفه گلس حفاظت از گوشی در برابر خش و ضربه است.

قابل ذکر است که این گلس با گلس هایی که در فروشگاه های لوازم جانبی موبایل هستند کاملا متفاوت است. اگر این قطعه آسیب دیده باشد، شما با هزینه کمی می‌توانید آن را تعوض نمایید و لازم به تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی نیست.

تاچ در صفحه نمایش شیائومی

همانطور که می‌دانید تاچ گوشی بخش لمسی و حسگر صفحه نمایش است. این قطعه در زیر گلس و روی ال سی دی قرار دارد.

تاچ گوشی، لایه مهمی از صفحه نمایش است که فشار دست را به پردازنده ها منتقل می‌کند. در واقع این بخش نسبت به فشار دست حساس است. اگر در پی آسیب دیدگی، تاچ گوشی توانایی انتقال اطلاعات را نداشت، شما گزینه ای جز تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی ندارید.

هزینه تعمیر ال سی دی گوشی شیائومی

ال ‌سی‌ دی و نمایش محتوا

آخرین قسمت از صفحه نمایش که وظیفه آن نمایش محتوا است، ال سی دی گوشی است. این قطعه در زیر تاچ قرار دارد. ال سی دی به صورت لایه شیشه ای با الگوهای خاص برای نمایش محتوا بر روی صفحه نمایش است. علت های متفاوتی می‌توانند باعث خرابی ال سی دی و در نهایت تعویض تاچ و ال سی دی شیائومی شوند. 

برخی از دلایل و نشانه‌های خرابی ال سی دی

  • سیاه‌ شدن ال سی‌ دی صفحه‌ نمایش گوشی شیائومی
  • خطوط و لکه ‌های رنگی در ال سی دی گوشی شیائومی
  • نفوذ آب به ال ‌سی ‌دی گوشی شیائومی
  • هزینه تعمیر ال سی دی گوشی شیائومی

قیمت ال سی دی در چند مدل از گوشی های شیائومی

جهت مشاهده قیمت ال سی دی شیائومی، می‌توانید به صفحه تاچ ال سی دی شیائومی مراجعه کنید. برای خرید ال سی دی اورجینال و با کیفیت شیائومی، بهتر است به سراغ فروشگاه هایی بروید که به صورت تخصصی محصولات شیائومی را دارند.

ثبت درخواست تعمیر فوری شیائومی

فروشگاه اینترنتی می فیکس پارت ارائه دهنده تخصصی محصولات شیائومی است که می‌توانید ال سی دی خود را از این فروشگاه تهیه کنید. همچنین محصولات دارای 7 روز مهلت تست و گارانتی سلامت فیزیکی هستند.

برای اطلاع از هزینه تعمیر ال سی دی گوشی شیائومی می‌توانید با پشتیبانی درارتباط باشید تا با توجه به مدل گوشی قیمت دقیق آن به شما اعلام شود.

سوالات متداول

1- آیا تاچ و ال سی دی با هم تعویض می‌شوند یا هرکدام باید جدا خرید و تعویض شوند؟

در ال سی دی های نسل قدیم این دو قسمت از هم جدا بودند، ولی در نسل های جدید این دو قسمت به هم متصل هستند و شما با تعویض صفحه نمایش هر دو قسمت را تعویض می‌کنید.

2- تاچ گوشی فعال نیست امکان تعویض تاچ یا تعمیر هست؟

دو امکان وجود دارد؛ یا مشکل شما به صورت نرم افزاری قابل بر طرف شدن است یا این که مشکل از ال سی دی است و متاسفانه قابل تعمیر نیست و صفحه نمایش باید تعویض شود.

سخن آخر

در این مقاله از می فیکس پارت سعی کردیم به صورت کامل درباره هزینه تعمیر ال سی دی گوشی شیائومی توضیح دهیم و جزئیات آن را بگوییم. در صورتی که سوالی در این رابطه دارید می‌توانید با پشتیبانی درارتباط باشید و یا در قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما به آن پاسخ دهند.

ثبت درخواست تعمیر فوری شیائومی

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - کاربران سایت " می فیکس پارت " را از نقطه نظرات و اطلاعات مفید خود بهره مند کنید .